Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Altså at den nesten ligger over åpningen? Hvordan gikk det på extra ultralyd-kontrollen i uke 32? Hadde den flyttet seg oppover eller var den fortsatt for nær? Dere der den ikke flyttet på seg, hva skjedde videre? Måtte dere ha keisersnitt? Gruer meg sånn til kontrollen i uke 32. Jeg er så redd for å måtte ta keisersnitt at jeg får helt angst. Anonymous poster hash: 90a3d...11c
Cayetana Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Jeg hadde morkaken i dypt sete. Den hadde flyttet seg til ul i uke 32. Kjenner tre andre som opplevde det samme, og hos alle tre flyttet den seg. Prøv å ikke ta sorgene på forskudd, det skjer så mye i et svangerskap. Dette går bra, Ts.
Fandens Oldemor Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Var heldig og fikk se allerede i uke 23 eller noe at den hadde flyttet seg, på en ul i forbindelse med noe annet. Før den tid leste jeg meg opp på temaet, og det er nesten ingen som opplever at den ikke har flyttet seg. Gyn sa også at han hadde hatt minst tre andre samme dag på oul som hadde samme "problem", så det er både vanlig å ha det, og vanlig at det retter seg. Det går helt sikkert fint!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Sorgene kom først nå etter at jeg måtte på hasteultralyd grunnet noe annet og legen som utførte ultralyden reagerte (til tross for at hun var informert) med å utbryte: "OI! Den lå nært!" Kjente jeg ble urolig da selv om hun gav meg et hyggelig smil og sa at hun så jeg hadde fått time i uke 32. Når leger som vet om tilstanden reagerer slik får lille meg litt panikk. Hun var ung så får håpe hun var nyutdannet og glemte seg litt. :/ Hi Anonymous poster hash: 57bf2...3fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå