Gå til innhold

Bruke bidragpenger til barneutstyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig ? jeg får bidrag fra far, men jeg lurer på om far pleier og være med og sponse utstyr som feks høgstol, trille, osv...?  eller skal/bruker en og kjøpe inn av bidraget en får ?

Anonymous poster hash: 1d0ca...11c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bidraget skal dekke fars del til alt barnet trenger

Anonymous poster hash: 67df2...e82

Skrevet

Hva er vanlig ? jeg får bidrag fra far, men jeg lurer på om far pleier og være med og sponse utstyr som feks høgstol, trille, osv...?  eller skal/bruker en og kjøpe inn av bidraget en får ?

Nei, far trenger ikke det. Din lønn og bidrag skal gå til dette. Men selvfølgelig kan du jo høre med han om han har lyst å være med å spleise. 

Her i huset spleiser vi på kostnadene til tannregulering. Alt av utstyr og andre kostnader betaler jeg som har hovedomsorgen. Men det hender far kjøper nye klær og utstyr også. Men det er av fri vilje og på eget initiativ. Ikke noe han plikter.

Anonymous poster hash: 1611f...afe

Skrevet

Han er pliktig til å betale regulering.

Anonymous poster hash: 5ad35...4f1

Skrevet

Nei, far trenger ikke det. Din lønn og bidrag skal gå til dette. Men selvfølgelig kan du jo høre med han om han har lyst å være med å spleise. 

Her i huset spleiser vi på kostnadene til tannregulering. Alt av utstyr og andre kostnader betaler jeg som har hovedomsorgen. Men det hender far kjøper nye klær og utstyr også. Men det er av fri vilje og på eget initiativ. Ikke noe han plikter.

Store ting som tannregulering og konfirmasjon kan man søke om ekstra bidrag for.

Skrevet

Hva er vanlig ? jeg får bidrag fra far, men jeg lurer på om far pleier og være med og sponse utstyr som feks høgstol, trille, osv...? eller skal/bruker en og kjøpe inn av bidraget en får ?

Store ting som tannregulering og konfirmasjon kan man søke om ekstra bidrag for.

Og briller

Anonymous poster hash: 24709...690

Skrevet

oki, takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...