Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Jeg har aldri brukt solpudder Før så var på Kicks idag for å få hjelp til å finne en som passer meg og til å legge den. Hun mente jeg burde bruke en med skimmer og legge den i hele ansiktet.. Kjøpte star bronzer intense fra Lancome. Trodde liksom hun visste hva hun snakket om. Sa også at det skulle være til dagtid. Når jeg leser om dette på nettet nå så skjønner jeg det som at jeg som er over 30 og har både linjer og litt rynker ikke skal ha skimmer da dette fremhever linjene... og det skal jo ikke legges i hele ansiktet heller. Den er jo ganske dyr så dritkjipt hvisket bare fremhever at jeg begynner å bli eldre liksom Har dere erfaring med solpudder? Med eller uten skimmer?? Anonymous poster hash: 68bac...269
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Dytter litt jeg... Anonymous poster hash: 68bac...269
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Solpudder skal ikke legges i hele ansiktet nei, hva slaks nek fikk du hjelp av? Hjelpes. Hadde gått tilbake og krevd å få snakke med noen som visste hva de snakket om. Du trenger igrunnen ikke noe fancy dyrt solpudder, jeg har et til 500kr og et dagpudder fra Lorèal, og det passer best til meg. Er litt bleik og typisk norsk i huden. Det har to toner, en mørk og en lys. Bruker en mellomstor kost, stryker den kjapt over pudderet og dunker av kosten en gang eller to før jeg legger veldig lette strøk i pannen og ut mot tinningen, nedover langs nesen, i sirkler på kinnene med fokus på kinnbeina, og langs kjevebeinet og et lett strøk på haka. Alt etter hva jeg har på meg legger jeg litt på kragebeina og veldig lett nedover halsen for å tone ut. Anonymous poster hash: cca5e...b5c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Men stemmer det at et med skimmer fremhever linjer i aansiktet dagslys? Tror det jeg endte opp med å kjøpe har endel skimmer.. men kan jeg gå tilbake med det da? Jeg prøvde det såvidt da jeg kom hjem. Såå irriterende. Fått god hjelp der tidligere.. HI Anonymous poster hash: 68bac...269
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Jeg har typisk lys, nordisk hud. Æsj hater å klage på ting, men dette irriterer meg Anonymous poster hash: 68bac...269
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Gi det til noen i gave, koster vel ikke så mye. Kjøp deg et nytt selv. Kan ikke levere tilbake brukte varer tror jeg Anonymous poster hash: 85cd3...642
baremeg.. Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Poenget er jo at jeg gikk et sted der de skal kunne sånne ting. Og jo, det kostet nesten 500 kr, for meg er det mye. Har barn og endel annet å bruke penger på så kan ikke gjøre masse sånne bomkjøp. Gi det til noen i gave, koster vel ikke så mye. Kjøp deg et nytt selv. Kan ikke levere tilbake brukte varer tror jeg Anonymous poster hash: 85cd3...642
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Jeg tror ikke det er en opplagt regel at man ikke skal selge shimmer til folk over 30... Du kan jo prøve å gå og klage, men så lenge du ikke kommer og ser helt grusom ut pga deres ufattelig villedende råd, så tror jeg ikke du kommer noen vei:-p Jeg er enig i at 500,- er mye penger, og jeg hadde blitt veldig frustrert selv... Men hadde jeg gått tilbake for å klage ville jeg vært veldig ydmyk... Anonymous poster hash: a7e04...660
baremeg.. Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 Kommer nok ikke til å klage, men såå irriterende. Trodde Kicks var et sted å få god hjelp. Jeg sa også klart ifra hele tiden hva jeg ville ha. Altså ikke ett som fremhever rynkene mine
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 Søk opp sminkevideoene til Tove Eggen på YouTube! Anonymous poster hash: f5482...4bb
Siamese Hellhound Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Men skal det legges der du har rynker, da? Hvis det legges langs kinnbein og kragebein osv, så er det vel ikke der rynkene sitter uansett? Ikke at jeg har peiling, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå