Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Vi har vært sammen et par år og jeg har ikke brydd meg, værr klar over det men thats it. Nå plutselig har jeg begynt å mislike det..jeg sover i senga "hennes", samme dyne som hun brukte og hun har sikkert også byttet på den mange ganger sånn som jeg har gjort etterhvert. Blir litt teit å komme etter 2 år å si at jeg ikke vil sove på samme madrass som han og exdama lå å veltet seg i... Anonymous poster hash: 29ffa...d72
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Kjøp ny seng da :-) Her kjøpte svigermor nye dyner til oss første året vi var sammen, for hun synes det var følt at jeg skulle bruke Eksen sitt gamle
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Ja, det blir teit. Get over it eller kjøp ny dyne, liksom. Anonymous poster hash: be2e4...27e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Ikke rart det blir krig i verden. Seng er seng i mine øyne. Hva med sofaen, spisebordet eller hele huset? Herrefred mye bruk og kast det ville hvert da. Anonymous poster hash: ceb69...5d9
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Hehe..jeg lager ikke krig pga dette altså. Jeg vet da at jeg er teit, men bestemmer ikke hva jeg føler fordi;) Der vi bodde tidligere hadde vi min seng og da syntes jeg det var ubehagelig å tenke på at min nye kjæresste kanskje gikk å tenkte på meg og ex`en i senga.. Jaja, mulig jeg er rar som tenker sånn HI Anonymous poster hash: 29ffa...d72
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Syns ikke du er rar. Kjøp ny seng hvis dere har råd. Trenger ikke si noe til han. Kanskje det hjelper med ny overmadrass? Anonymous poster hash: 8af76...445
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Jeg skjønner deg. Jeg ville bare sagt det som det var og spurt om dere ikke kunne få solgt den gamle senga og kjøpt noe nytt. Er ikke teit i det hele tatt. I mine øyne er det forskjell på seng og sofa.. Vet ikke. Senga er mer intim da, og noe en vet en kan bytte ut. Verre med dusjen og slikt Anonymous poster hash: 34907...a4e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Snakk om å overtenke ting. Who cares? Anonymous poster hash: 48306...9c4
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 Så alle burde bytte ut senga når det blir slutt med en kjæreste? Er du komfortabel med å sitte på samme toalett som henne? Anonymous poster hash: 386ba...a77
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 Syns ikke du er rar. Brukt madrass og brukt dyne er bare ekkelt. Greit nok på hotell og på besøk, men hver natt i eget hjem er ekkelt. Anonymous poster hash: bab7d...a02
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Vi kjøpte ny seng og dyne/pute da vi flytta sammen. Fordi jeg synest det var ekkelt å flytte inn i senga og dyna som han hadde knulla x antall damer i. Sa det som det var og ingen krig av den grunn. Anonymous poster hash: 6523f...d26
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 Så alle burde bytte ut senga når det blir slutt med en kjæreste? Er du komfortabel med å sitte på samme toalett som henne? Anonymous poster hash: 386ba...a77 Det er forskjell på et toalett og en madrass, kroppsvæsker trekker faktisk ned i madrassen og blir der 😉😁 dassen kan man skure ren! Anonymous poster hash: 6523f...d26
☆☆☆ Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 Kjøp ny overmadrass, kanskje det får vekk "tvangstankar" om at ho heng att i senga. Personlig synes eg det er ekkelt at andre har brukt hotellsenger før meg også (har liten tru på gode vaskerutiner utover lakenbytte), men då eg flytta saman med mannen berre vaska eg trekket på overmadrassa og tenkte ikkje meir på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå