Gå til innhold

Hvordan ble livet når nr 2 kom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 92131...7ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regelmessig, på godt og vondt.

Skrevet

Det første året var det ikke så stor forskjell fra da vi hadde bare ett barn. Når nr 2 begynte i bhg ble livet straks mer hektisk.

Anonymous poster hash: 03d28...a7e
Skrevet

Mer travelt og mer søvnløst ;)

Skrevet

Og jeg som bare har 1 og klager!

Puuuhhh...

Anonymous poster hash: 4c61d...944

Skrevet

Nå er min lille bare 5 uker, men jeg tillater meg å svare allikevel :) det går mye bedre enn forventet! En er som en og to er som to, ikke ti. Overgangen fra null til en var mye større enn fra en til to. Men nå har vi vært heldige og ikke hatt en eneste våkennatt enda og en baby som bare lager litt lyd når hun er sulten, men mye kan skje. Enn så lenge så er livet som tobarnsmor rolig og deilig :)

Skrevet

Det vil ikke du vite;)

Anonymous poster hash: eb850...de2
Skrevet

Er alene med to, yngste er bare 6 mnd. Har gått veldig fint, men krever at jeg må planlegge litt. Yngstemann henger nå med på lasset :-)

Anonymous poster hash: 1f434...a62

Skrevet

Mye morsommere med to enn én. Bare gøy! :-)

Anonymous poster hash: 22718...12f
Skrevet

Var usikker lenge på om jeg ville gå for nr 2, følte hadde nok med 1. Ikke at nr 1 var krevende, men det er tross alt ansvaret for et liv! Når nr 2 endelig kom var det så lett og greit at nr 3 ble planlagt ca med det samme! Fra 1 til 2 var bare fantastisk!!

Nevnte jeg at det er full stopp etter at nr 3 kom? :P

Anonymous poster hash: 1e449...28f
Skrevet

Var usikker lenge på om jeg ville gå for nr 2, følte hadde nok med 1. Ikke at nr 1 var krevende, men det er tross alt ansvaret for et liv! Når nr 2 endelig kom var det så lett og greit at nr 3 ble planlagt ca med det samme! Fra 1 til 2 var bare fantastisk!!Nevnte jeg at det er full stopp etter at nr 3 kom? :PAnonymous poster hash: 1e449...28f

Travlere når nummer 2 begynte i barnehagen, nå som nummer 2 snart er 3 år er det enklere. Inne på rommet og leker sammen.

Skrevet

Mer travelt, men og mye enklere.. eldste fikk en å bryne seg på, og en å være sammen med.. De er som barn flest, men de kan fint leke 10sek, sånn at jeg kanskje kan gjøre ett eller annet.. Og skulle en av de gjøre noe de ikke burde, så får du hvertfall vite det av den andre.. :P

Anonymous poster hash: e832e...c6b
Skrevet

Mye mer hektisk. Mye mindre søvn.

Skrevet

Herlig, kaotisk, mindre søvn, mer kos, mindre tid, mer kjærlighet, kortere lunte, mer latter, mer bekymringer og mye mer latter. Alt i alt, absolutt(!!) verdt det ;)

Jeg var veldig veldig redd for at jeg ikke hadde plass til flere barn i hjertet mitt, da jeg bare hadde èn. Forsto ikke hvordan i alle dager jeg kunne elske noen andre like mye, så høyt og så enormt som han. Nå er hjertet bare dobbelt så stort, men like god plass til begge ;)

Skrevet

Synes det har vært "lettere" med to. Elste var 2,5 når yngste ble født. Han har alltid vært veldig opptatt av lillesøster, og veldig snill med henne. Hun er nå 3, og de har det sp fint sammen, de har veldig stor glede av hverandre. Også gjør det noe helt spesielt med med et mammahjerte å se hvor glad de er i hverandre. De er trygge på hverandre, står sammen, hjelper hverandre, er kjempegode venner og selvfølgelig innimellom bitre fiender ;) Er en så fin balanse i familien, disse to små trolla gjør hverdagen utrolig innholdsrik og morsom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...