Gå til innhold

Hva drikker dere i kveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det i nydelig varm pukkatee som renser kroppen:-)

 

Anonymous poster hash: be148...a28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaffe og en type lightbrus fra Sodastream med skikkelig syntetisk ettersmak som kjennes godt selv om en er pottetett. (Og beklager at jeg ikke fant plassen til kommaet.)



Anonymous poster hash: 02914...ffb
Skrevet

God bedring til deg som er pottettet:-)

 

Anonymous poster hash: be148...a28

Skrevet

Pepsi Max <3

Skrevet

Jeg drakk en cider i kveld :)

 

Anonymous poster hash: 56589...6af

Skrevet

Vann, som jeg drikke jevnt igjennom hele dagen. Og en kopp grønn te til kvelden :-)

Skrevet

Vann, men lurer på om jeg skal lage meg iste etterpå :)

Skrevet

Pepsi max :D 

Skrevet

Har omgangssyke og prøver å få ned litt Coca Cola :-(

Skrevet

Egenprodusert krøkebærsaft :-)

 

Anonymous poster hash: a5f5b...ebf

Skrevet

Cider.



Anonymous poster hash: 11420...333
Skrevet

God bedring til deg som er pottettet:-)

 

Anonymous poster hash: be148...a28

Takk! :)

 

Anonymous poster hash: 02914...ffb

Skrevet

En nydelig Appassimento 👌

 

Anonymous poster hash: 43e12...a3b

Skrevet

Omgangssyke = cola zero...



Anonymous poster hash: b47ed...10d
Skrevet

Cola zero :) belønning for å ha klippet nesten to mål hage med dytteklipper uten motor.. :D

 

Anonymous poster hash: 7ce49...300

Skrevet

Champagne. Feirer ny jobb

 

Anonymous poster hash: e548d...c6e

Skrevet

Eventyrbrus faktisk. Ja; jeg er gravid 😄

Skrevet

Vann :-)

 

Anonymous poster hash: 352fd...ee4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...