Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Her går det i nydelig varm pukkatee som renser kroppen:-) Anonymous poster hash: be148...a28
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Kaffe og en type lightbrus fra Sodastream med skikkelig syntetisk ettersmak som kjennes godt selv om en er pottetett. (Og beklager at jeg ikke fant plassen til kommaet.) Anonymous poster hash: 02914...ffb
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 God bedring til deg som er pottettet:-) Anonymous poster hash: be148...a28
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Jeg drakk en cider i kveld Anonymous poster hash: 56589...6af
Gemini77 Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Vann, som jeg drikke jevnt igjennom hele dagen. Og en kopp grønn te til kvelden :-)
humlemamma Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 Vann, men lurer på om jeg skal lage meg iste etterpå
X10ne Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Har omgangssyke og prøver å få ned litt Coca Cola :-(
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 Egenprodusert krøkebærsaft :-) Anonymous poster hash: a5f5b...ebf
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 Cider. Anonymous poster hash: 11420...333
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #16 Skrevet 14. mai 2014 God bedring til deg som er pottettet:-) Anonymous poster hash: be148...a28 Takk! Anonymous poster hash: 02914...ffb
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #18 Skrevet 14. mai 2014 En nydelig Appassimento 👌 Anonymous poster hash: 43e12...a3b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #19 Skrevet 14. mai 2014 Omgangssyke = cola zero... Anonymous poster hash: b47ed...10d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #22 Skrevet 14. mai 2014 Cola zero belønning for å ha klippet nesten to mål hage med dytteklipper uten motor.. Anonymous poster hash: 7ce49...300
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #23 Skrevet 14. mai 2014 Champagne. Feirer ny jobb Anonymous poster hash: e548d...c6e
Light of my life Skrevet 14. mai 2014 #24 Skrevet 14. mai 2014 Eventyrbrus faktisk. Ja; jeg er gravid 😄
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #25 Skrevet 14. mai 2014 Vann :-) Anonymous poster hash: 352fd...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå