Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Er egentlig supersosial men nå som jeg er gravid har jeg kjempe behov for å være hjemme alene. Det er min første så jeg har luksusen med å kunne velge det (mannen jobber turnus og er ofte borte på kvelden) Jeg koser meg alene. Deilig dusj, steller meg selv, levende lys og en bok. Skrur av telefonen og er utilgjengelig. Når folk spør om jeg vil finne på noe juger jeg på meg alskens vondter og plager og alle forstår så godt at jeg trenger å hvile. Flere som ble einstøing når de var gravide? Jeg har altså skiftet personlighet fullstendig. Anonymous poster hash: 89d04...8d7
Mother Gothel Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Ja, man blir rar. Jeg ble iallefall alt annet enn et menneskelig vesen.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Jepp:) Mannen min jobber også turnus..nå har han hatt fri i to uker. Jeg teller ned til jeg kan være alene igjen. I dag spurte han pent om han muligens kunne være med noen kompiser eller om det var kjedlig for meg å være alene. Hahah. Så ja, man blir litt rar. Heldigvis går det over. Anonymous poster hash: 38bdd...f9e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Jeg er ikke sint eller sur altså. Føler meg veldig harmonisk og trygg. Etter jobb trenger jeg bare å være for meg selv. Glad jeg ikke er alene om å sky mennesker etter kl fire. :-D Anonymous poster hash: 89d04...8d7
Kokken 81 Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Jeg har nesten ikke truffet venner siden jeg ble gravid for 8 mnd siden.. Har ikke orket.. Så nei du er ikke alene:) Nå skal det sies at jeg er vel mest sosial om vår og sommer uansett da. Men dette svangerskapet har jeg burt meg selv inne. Av eget valg. Har selvsagt endel å gjøre med jobb. Type. Hus. Barn osv.. Men har ikke orket gå så mye ^ut^ Har vært litt på besøk og fått noen venninner på besøk. Men langt ifra slik jeg egentlig er.. Var slik med første graviditet også. Jeg ruger
Septembermirakel❤️ Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Aldri vært så rar i hele mitt liv! Spesielt de første 3 månedene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå