oslofrk Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Babyen på 8mnd har hatt ørebetennelse og halsbetennelse og dermed fått amme på natten, ennå vi egentlig hadde sluttet med det. I går fikk hun igjen feber på kvelden og natten var h.... Jeg forguder henne, men sitter og gruer meg sånn til natten. Alene med henne noen døgn til og skjønner ikke hvordan jeg skal fikse morgendagen.. Vet ikke om hun er helt frisk, så skal hun få amme eller ei? Ønsker råd og oppmuntring!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 amm henne og prøv å kos deg med henne nå som hun er syk. Be om litt avlastning i morgen slik at du kan få sove litt evt sov når hum sover. Anonymous poster hash: 50085...f51
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Jeg ville aldri nektet en 8 mnd gammel syk unge å amme ihvertfall, men min stemme teller kanskje ikke siden jeg synes det er helt greit å amme en frisk unge på 8 mnd også... Ørebetennelse er skikkelig smertefullt, jeg ville hatt masse pyter/dyner i min seng og bygget så jeg lå med overkroppen litt opp og latt ungen sove i min seng sammen med meg, og fått den puppen den ville ha. Anonymous poster hash: 697b8...3dc
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Jeg ville aldri nektet en 8 mnd gammel syk unge å amme ihvertfall, men min stemme teller kanskje ikke siden jeg synes det er helt greit å amme en frisk unge på 8 mnd også... Ørebetennelse er skikkelig smertefullt, jeg ville hatt masse pyter/dyner i min seng og bygget så jeg lå med overkroppen litt opp og latt ungen sove i min seng sammen med meg, og fått den puppen den ville ha. Anonymous poster hash: 697b8...3dc Signerer denne
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Jeg hadde glatt bedt om antibiotika til barnet, jeg da. Og ammet i vei. Det som funker, liksom. Anonymous poster hash: 8bb6a...743
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå