Gå til innhold

Sort eller hudfarget strømpebukse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et sort skjørt som går til midten av lårene. Ville dere valgt sort eller hudfarget strømpebukse? Skoene er sorte. Har hørt enkelte si at hudfarget strømpebukse er fy fy



Anonymous poster hash: d8582...965
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt sort!



Anonymous poster hash: 85977...db8
Skrevet

Sort! Eller ingen.

 

Anonymous poster hash: 93d84...8c7

Skrevet

Man går vel ikke med sorte strømebukser på sommerhalvåret?



Anonymous poster hash: 66bca...c09
Skrevet

Så absolutt hudfarga

 

Anonymous poster hash: d9068...acd

Skrevet

Jeg synes begge er like fint. Mer sexy med hudfarga ;-)

 

Anonymous poster hash: 0a8a7...7cb

Skrevet

Hudfarget eller sun tan.

 

Stygt med så mye sort og hvertfall ikke på sommeren.

 

Anonymous poster hash: 61ff2...20c

Skrevet

Jo, da, tynne, sorte kan man bruke hele året. Jeg bruker enten det eller ingenting.



Anonymous poster hash: c475e...2bf
Skrevet

Da blir det hudfarget :) Takk :)

Å gå uten er helt uaktuelt pga. celluliter selvom bena er slanke og de er BLEKE! Nesten rosa og de blir ikke brune uansett hvor mye jeg prøver :P



Anonymous poster hash: d8582...965
Skrevet

Jeg synes begge er like fint. Mer sexy med hudfarga ;-)

 

Anonymous poster hash: 0a8a7...7cb

Mest sexy med ingenting, da!

 

Anonymous poster hash: c475e...2bf

Skrevet

Hudfarget er harry;)

 

Anonymous poster hash: 81282...d4c

Skrevet

Hudfarget er harry;)

 

Anonymous poster hash: 81282...d4c

Ja, det synes jeg også. Mer kjerringaktig enn harry, da, men det bør uansett unngås, synes jeg.

 

Anonymous poster hash: c475e...2bf

Skrevet

Jeg synes begge er like fint. Mer sexy med hudfarga ;-)

 

Anonymous poster hash: 0a8a7...7cb

Sexy med hudfarget?! Det mest harry klesplagg som finnes. Passer best til de over 80 år

 

Anonymous poster hash: 6e7a6...a34

Skrevet

Vanskelig dette jo.

Jeg har begynt å jogge annenhver dag så huden blir vel litt bedre snart så skal kjøpe selvbruningskrem i morgen :P



Anonymous poster hash: d8582...965
Skrevet

Man bør aldri bruke hudfarget



Anonymous poster hash: c4bfa...090
Skrevet

 

Jeg synes begge er like fint. Mer sexy med hudfarga ;-)Anonymous poster hash: 0a8a7...7cb

Mest sexy med ingenting, da! Anonymous poster hash: c475e...2bf
hohoho :D da har du ikke sett leggene mine. Sikker på du hadde sagt at grønn strømpebukse er penere på meg enn ingenting!

 

Anonymous poster hash: 0a8a7...7cb

Skrevet

 

Jeg synes begge er like fint. Mer sexy med hudfarga ;-)Anonymous poster hash: 0a8a7...7cb

Sexy med hudfarget?! Det mest harry klesplagg som finnes. Passer best til de over 80 årAnonymous poster hash: 6e7a6...a34

kanskje ikke du er sexy med hudfarget strømpebukse, men jeg er sexy med det. Heldige meg :)

 

Anonymous poster hash: 0a8a7...7cb

Skrevet

Så lyse at de ikke farger bena. Solbrune ser like dårlig ut som for mørk farget dagkrem.

Skrevet

Hva er galt med hudfarget? Jeg bruker sjeldent, men kan jo vaere sexy det? Ser rimelig teit ut med sort strompebukse til hvit kjole, f.eks.



Anonymous poster hash: 80e64...696
Skrevet

Dere kan da ikke mene at man skal ha sorte strømpebukser til f.eks en lys kjole på 17.mai?

 

Jeg skal ha en lys kjole og det blir hudfargede strømper ja, litt for kaldt å gå uten noen ting og sorte blir helt helt feil ihvertfall.



Anonymous poster hash: 66bca...c09
Skrevet

Hvis man skal ha vit sommerkjole på seg skal det være varmt nok til å gå uten strømpbukser. Hudfarget er som sagt for de over 80. Garantert ingen som er sexy i det. Sorte strømpebukser til sommerkjoler er for de som ønsker å se trashy ut. ( har sikkert et barn som heter Carosander el evt Liam...)

Ønskes flere motetips?

 

Anonymous poster hash: 6e7a6...a34

Skrevet

Hudfarget er aldri sexy, fint eller godkjent her i gården i noen som helst sammenhenger.... Rett og slett grusomt stygt.



Anonymous poster hash: 052e4...929
Skrevet

Hudfarget er ikke harry lenger. Og 80 åringer går med gule tykke nylon. 

Bare pass på at den har lav denier, mindre enn 20. Helst 10 den. Da må folk virkelig komme på nær avstand for å se at man i det hele tatt har strømper på seg.

 

Og mannfolk elsker damer i nylonstrømper. Både hudfarga/nude og svart. Det er sexy!



Anonymous poster hash: 9021a...1b8
Skrevet

Så dette er harry, usexy og kjærring?

 

Holde-inn-modell-ELLE_full_page.jpg



Anonymous poster hash: 66bca...c09
Skrevet

Til et antrekk som hi beskriver ville jeg valgt sort.

Ikke enig i at man alltid skal velge sort strømpebukse; til noen antrekk må man ha lyse. Og da mener jeg lyse, ikke solbrune!!

Og ja, det er noen av oss som må ha strømper uansett :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...