Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Har et sort skjørt som går til midten av lårene. Ville dere valgt sort eller hudfarget strømpebukse? Skoene er sorte. Har hørt enkelte si at hudfarget strømpebukse er fy fy Anonymous poster hash: d8582...965
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Definitivt sort! Anonymous poster hash: 85977...db8
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Sort! Eller ingen. Anonymous poster hash: 93d84...8c7
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Man går vel ikke med sorte strømebukser på sommerhalvåret? Anonymous poster hash: 66bca...c09
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Så absolutt hudfarga Anonymous poster hash: d9068...acd
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Jeg synes begge er like fint. Mer sexy med hudfarga ;-) Anonymous poster hash: 0a8a7...7cb
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Hudfarget eller sun tan. Stygt med så mye sort og hvertfall ikke på sommeren. Anonymous poster hash: 61ff2...20c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Jo, da, tynne, sorte kan man bruke hele året. Jeg bruker enten det eller ingenting. Anonymous poster hash: c475e...2bf
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 Da blir det hudfarget Takk Å gå uten er helt uaktuelt pga. celluliter selvom bena er slanke og de er BLEKE! Nesten rosa og de blir ikke brune uansett hvor mye jeg prøver Anonymous poster hash: d8582...965
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 Jeg synes begge er like fint. Mer sexy med hudfarga ;-) Anonymous poster hash: 0a8a7...7cb Mest sexy med ingenting, da! Anonymous poster hash: c475e...2bf
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Hudfarget er harry;) Anonymous poster hash: 81282...d4c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 Hudfarget er harry;) Anonymous poster hash: 81282...d4c Ja, det synes jeg også. Mer kjerringaktig enn harry, da, men det bør uansett unngås, synes jeg. Anonymous poster hash: c475e...2bf
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 Jeg synes begge er like fint. Mer sexy med hudfarga ;-) Anonymous poster hash: 0a8a7...7cb Sexy med hudfarget?! Det mest harry klesplagg som finnes. Passer best til de over 80 år Anonymous poster hash: 6e7a6...a34
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #14 Skrevet 14. mai 2014 Vanskelig dette jo. Jeg har begynt å jogge annenhver dag så huden blir vel litt bedre snart så skal kjøpe selvbruningskrem i morgen Anonymous poster hash: d8582...965
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 Man bør aldri bruke hudfarget Anonymous poster hash: c4bfa...090
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #16 Skrevet 14. mai 2014 Jeg synes begge er like fint. Mer sexy med hudfarga ;-)Anonymous poster hash: 0a8a7...7cb Mest sexy med ingenting, da! Anonymous poster hash: c475e...2bf hohoho da har du ikke sett leggene mine. Sikker på du hadde sagt at grønn strømpebukse er penere på meg enn ingenting! Anonymous poster hash: 0a8a7...7cb
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #17 Skrevet 14. mai 2014 Jeg synes begge er like fint. Mer sexy med hudfarga ;-)Anonymous poster hash: 0a8a7...7cb Sexy med hudfarget?! Det mest harry klesplagg som finnes. Passer best til de over 80 årAnonymous poster hash: 6e7a6...a34 kanskje ikke du er sexy med hudfarget strømpebukse, men jeg er sexy med det. Heldige meg Anonymous poster hash: 0a8a7...7cb
prekæs Skrevet 14. mai 2014 #18 Skrevet 14. mai 2014 Så lyse at de ikke farger bena. Solbrune ser like dårlig ut som for mørk farget dagkrem.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #19 Skrevet 14. mai 2014 Hva er galt med hudfarget? Jeg bruker sjeldent, men kan jo vaere sexy det? Ser rimelig teit ut med sort strompebukse til hvit kjole, f.eks. Anonymous poster hash: 80e64...696
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #20 Skrevet 14. mai 2014 Dere kan da ikke mene at man skal ha sorte strømpebukser til f.eks en lys kjole på 17.mai? Jeg skal ha en lys kjole og det blir hudfargede strømper ja, litt for kaldt å gå uten noen ting og sorte blir helt helt feil ihvertfall. Anonymous poster hash: 66bca...c09
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #21 Skrevet 14. mai 2014 Hvis man skal ha vit sommerkjole på seg skal det være varmt nok til å gå uten strømpbukser. Hudfarget er som sagt for de over 80. Garantert ingen som er sexy i det. Sorte strømpebukser til sommerkjoler er for de som ønsker å se trashy ut. ( har sikkert et barn som heter Carosander el evt Liam...) Ønskes flere motetips? Anonymous poster hash: 6e7a6...a34
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #22 Skrevet 14. mai 2014 Hudfarget er aldri sexy, fint eller godkjent her i gården i noen som helst sammenhenger.... Rett og slett grusomt stygt. Anonymous poster hash: 052e4...929
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #23 Skrevet 14. mai 2014 Hudfarget er ikke harry lenger. Og 80 åringer går med gule tykke nylon. Bare pass på at den har lav denier, mindre enn 20. Helst 10 den. Da må folk virkelig komme på nær avstand for å se at man i det hele tatt har strømper på seg. Og mannfolk elsker damer i nylonstrømper. Både hudfarga/nude og svart. Det er sexy! Anonymous poster hash: 9021a...1b8
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #24 Skrevet 14. mai 2014 Så dette er harry, usexy og kjærring? Anonymous poster hash: 66bca...c09
Hjertefru Skrevet 14. mai 2014 #25 Skrevet 14. mai 2014 Til et antrekk som hi beskriver ville jeg valgt sort. Ikke enig i at man alltid skal velge sort strømpebukse; til noen antrekk må man ha lyse. Og da mener jeg lyse, ikke solbrune!! Og ja, det er noen av oss som må ha strømper uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå