Gå til innhold

Hvilke kaker lager dere 17.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heg skal lage pavlova, muffins og brownies:)

Anonymous poster hash: 118f6...2e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pavlova, boller, oreokake og en iskake :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ingen som helst.

Skrevet

Jeg skal kun lage en å ha med til arrangement på skolen 17.mai. Det blir verdens beste :)

Anonymous poster hash: 78724...ab3

Skrevet

Her blir det marsipankake og sjokoladekake. Også har vi fryseren full av is og skapet fullt med sjokolade, smågodt og potetgull. :)

Anonymous poster hash: b9ace...d99

Skrevet

Jeg lager daimkake nå, men det er vel mest pga at jeg har hatt lyst på det enstund selv.....

Vi pleier å lage bløtekake med norgeflagget på, jeg håper jeg slipper unna det i år. Jeg er ikke hjemme før halv ellve på fredag og skal ut av huset før sju på lørdag, så blir litt dårlig tid til å lage kake. Men spørs om vi ikke må, det er vist fast tradisjon sier ungene..... Det sa de også første året de mast om at jeg måtte bake kake.

Anonymous poster hash: f1af0...f9f

Skrevet

Tror jeg går for pavlova eller bløtkake med blåbær og jordbær. Baker bare 1 kake og kjøper is til.

Anonymous poster hash: 0359d...df3

Skrevet

Pavlova med jordbær, blåbær, bringebær og pasjonsfrukt. Og så har jeg sjokoladekake klar i fryseren.

Skrevet

Pavlova med jordbær, blåbær, bringebær og bjørnebær

Anonymous poster hash: 1fe71...39f
Skrevet

Har ikke tenkt å lage en eneste kake. Kjøper vel noe et eller annet sted tenker jeg - outsourcing!

Anonymous poster hash: a7479...f85
Skrevet

Ungene vil ha gulrotkake, mannen vil ha kransekaka og jeg vil ha sjokoladekake. Kransekaka og sjokoladekaka ligger klar til pynting i fryseren. Gulrotkake baker jeg i morgen og så pynter vi på fredag.

Anonymous poster hash: 83dbd...ab5

Skrevet

Pavlova blir det her.

Skrevet

pavlova og masse deilig frukt på og utenom kaken :D

Skrevet

Pleier dere å ha gjester 17.mai? Vi pleier alltid å gå til skolen vår og spise lapskaus/pølse og kaker/is. Lager derfor aldri noe på 17.mai. Vurderer å gjøre det dette året da siden jeg har allergi og ikke kan spise det som selges.

Anonymous poster hash: a427f...e51

Skrevet

Skal være sammen med familiene til bestevenninnene til den nest eldste dattera mi som er 15, og ungene har sagt de vil stå for kakene, og vi voksne har ikke fått vite noe, så er veldig spent

Anonymous poster hash: 8269b...e3c

Skrevet

Ingen! Vi skal på hotell (bo hos svigers ;) )

Og får antakeligvis servert kaker der. Forhåpentligvis de vanlige, som vi elsker :)

Anonymous poster hash: 4d403...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...