Marble Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Mannen har fått servert iskake på jobb og sier det var verdens beste iskake. I følge ham var det flere lag med bunn og is, hvor hver bunn og is var forskjellig. Noe kjentes softisaktig ut, mens noe hadde vanlig kremiskonsistens. Ene bunnen kjentes ut som sprø sukkerbunn sier han. Og nå har jeg altså fått det ærefulle oppdraget med å lage samme kaken Har googlet meg blålilla, men finner ingenting.... Så hvis noen aner hvilken kake det kan være, så blir jeg evig takknemlig for oppskrift :-)
soleia Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 http://www.godt.no/#!/oppskrift/1684/17-mai-kake-med-ny-vri-bloetkake-med-iskremfyll Kan det vere denne? - kom på innlegget ditt då eg surfa på 17. maikaker...
Marble Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2014 Nei dessverre :-/ Men den så digg ut da! :-)
Hønemor30 Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Går det ikke an at han spør på jobb etter navn/oppskrift? Hørtes god ut da!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Den hørtes veldig god ut! Hvis du finner ut av det et annet sted må du linke til oppskriften her inne :-) Anonymous poster hash: b4cde...ef8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå