Gå til innhold

Vann til mme gjennom sikkerhetskontrollen på flyplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal ut å reise i sommer og lurer på om noen nylig har reist fra gardermoen med vann til mme på termos/flasker gjennom sikkerhetskontrollen?

Fant noen gamle tråder på dette hvor det var greit den gang, men hørte akkurat om noen som måtte pent helle ut alt vannet de hadde med og skaffe nytt på andre siden av sikkerhetskontrollen. Dette var et par år siden.

Anonymous poster hash: 749af...985
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs nok litt fra flyplass til flyplass. Men hva med å kjøpe med ferdigpakninger til flyreisen? :) Mye enklere :)

Anonymous poster hash: eb607...b44
Skrevet

Skal visstnok være greit å ha med seg det en baby trenger til reisen. Men ee det ikke enklere å ha med de ferdige kartongene?

Skrevet

Går greit. Hatt med det mange ganger og de sjekker det bare ekstra med en spesiell duppedings :)

Skrevet

Takk for svar!

Jo vet at det er enklere med de kartongene men nå bruker vi collett og såvidt jeg vet finns det ikke kartonger med det.  Men planen er å teste med nan og hipp igjen før avreise. Vi har hatt litt magetrøbbel så har drivd å testet ut alt som er av mme og har landa på collett nå for øyeblikket.

HI

Anonymous poster hash: 749af...985
Skrevet

Vi har reist til Kroatia med mellomlandinger flere ganger.

Har hatt med vann på termos, og det er ingen problem.

Men de sjekker litt ekstra og spør hva det er, men ikke verre enn det :)

Den ene gangen måtte jeg drikke litt av vannet selv for at de skulle få bekreftet at det kun var vann :)

Skrevet

Har forresten vært på Gardermoen, Bergen, Trondheim, Larnaca, Heraklion, Rhodos flyplasser, og INGEN har bemerket hva jeg har hatt med minsten. Altså helt greit. Hatt med flytende, smuthies, brød, grøt, yougurt m.m. Og ei heller smakt på noe :)

Skrevet

Var på reise i forrige uke med baby. Fra Bergen til Amsterdam hadde vi 2 ellas smoothies og et middagsglass samt en drikkeflaske med vann på.

Fra Amsterdam til Bergen hadde vi drikkeflaske med vann, smoothies og en pose med leverposteiskiver.

Det eneste som skjedde var at på begge flyplassene så tar de det med seg og sjekker det i en maskin for du får det tilbake.

Anonymous poster hash: 6d774...cac

Skrevet

Sånn bare for å kuppe tråden litt, noen som har erfaring med grøtpulver og sikkerhetskontroll?

Vi skal ut å reise i natt, og jeg tenkte å putte en kartong med pulver i håndbagasjen. Litt for mye erfaring med kofferter som blir borte. Og da er det greit å ha litt ekstra mat og bleier på lur :)

Skrevet

Sånn bare for å kuppe tråden litt, noen som har erfaring med grøtpulver og sikkerhetskontroll?

Vi skal ut å reise i natt, og jeg tenkte å putte en kartong med pulver i håndbagasjen. Litt for mye erfaring med kofferter som blir borte. Og da er det greit å ha litt ekstra mat og bleier på lur :)

Bryr seg ikke. Bare til å ta med :)

Skrevet

Bryr seg ikke. Bare til å ta med :)

Supert, takk. Det var det jeg regnet med.

Jeg blir jo sprø her, er vant til å reise masse, men da bare med meg selv å ta hensyn til... Startet å pakke akkurat nå, og blir jo totaltforvirret her :D

Skrevet

Hehe ser den. Ak lik meg, Står på hue ned i koffertene den siste dagen i stedet for å begynne et par dager i forveien :D Neidaså.....  God tur iallefall.

Skrevet

eg pleier å ha med ein boks med vellingpulver i håndbaggasjen :) Dette blir sett på skjermen, og ofte blir den tatt tilsides for å sjekke :) Men eg seie kva det er, dei er fornøyd med det ;) Aldri noke problem.

Og til Hi, eg har flydd nesten 50 gongar med jenta mi på 22 mnd. Hatt med termos, flasker osv, ingen problem.

1 gong har eg blitt tatt frå drikkeflaska, møtte på ei litt sur dame. Men det var fordi jenta mi va så stor då at vannet på flaska ikkje var kokt. Då måtte eg kjøpe ny innenfor.

Eller, dei andre 49 flyturane, ingen problem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...