Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Jeg har fått tilbud om jobb, og hopper av Lykke! Kun dagtid, mandag til fredag, og 440 000 i lønn. Jeg synes det er bra? (Er sykepleier, og jobben er på et sykehus) Og i dag fikk jeg vite at jeg kommer til å ha fri på helligdager! Det hadde jeg ikke trodd faktisk, hehe...Så nå svever jeg på en sky! Men det jeg lurer på nå da er, de månedene det det er helligdager, får jeg mindre i lønn da, ettersom jeg jobber mindre? Eller må jeg bruke avspasering på disse? Noen som vet? Anonymous poster hash: e587f...912
MJ<3 Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Gratulerer Dersom du har fastlønn blir denne lønnen fordelt på 12 mnd uavhengig av helligdager og slikt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Jeg jobber dagtid på sykehuset, fast ansatt. Har derfor fastlønn, som er lik uansett hvilken tid på året jeg jobber. Så har du fastlønn får du lønn for alle dager, rød eller blå
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Stemmer det, full stilling, eller fastlønn for grunnlønn på helligdager. Gratulerer! Anonymous poster hash: 0f01e...e2f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Tusen takk for svar dere Etter å ha jobbet turnus i flere år, er det jammen meg nesten bare å sprette champagnen Anonymous poster hash: e587f...912
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå