Gå til innhold

voksne med regulering, hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

om dere hadde sett en mor i bhg/skole plutselig hadde kommet med regulering. hva hadde dere tenkt?

mor er 26 år..

Anonymous poster hash: d873c...c1b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, der har du meg vettu ;) har vært borti det en gang da var det en veldig ung jente på 16 år også en dame på 40 helt ærlig, da måtte jeg le litt inni meg

Skrevet

Ville vel tenkt at de trengte det, at de har en bittfeil e.l. som ikke ble oppdaget/fikset da de var barn men som gir mye plager nå...

Jeg er 40 år og har helt rette tenner, men bittet mitt er feil likevel. Når jeg tygger sammen treffer tennene hverandre på en måte som gir stor belastning på emaljen og yttersiden av tennene nede. Ikke synlig for mannen i gata, men tannlegen ser det jo godt. Slikt ble ikke rettet på da jeg var barn og derfor må jeg ta kostnaden ved den slitasjen på tennene i dag.

Broren min har også rette tenner, men han har en bittfeil som gir hodepine og spenninger i kjeven. Den feilen ville blitt rettet i dag, men den gangen sa tannlegen at han ikke trengte gjøre det for tennene hans så jo bra ut....

Hverken jeg eller broren min (som er 34 år) kunne tenke oss regulering i voksen alder, men om jeg ser noen som har det ville jeg tenkt at de retter opp noe som gir plager i dag, men som ikke ble rette opp da de var barn.

Anonymous poster hash: b4aed...70e
Skrevet

Jeg tenker vel ikke så mye over det egentlig. Har mange voksne kjente som har, eller har hatt, regulering. De fleste har den enten på baksiden av tennene, eller har usynlig regulering. Er ikke ofte jeg legger merke til det da....

Anonymous poster hash: 9b56e...282

Anonymous poster hash: 9b56e...282

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det tenker jeg ikke over, egentlig. Mannen min hadde på baksiden når vi traff hverandre, og søsteren hans fikk og på baksiden for et par år siden.

Bedre å ta det nå og bli ferdig :)

Skrevet

Jeg tenker bare at de sikkert har hatt en god grunn til å få rettet på tennene.

Og så tenker jeg på at de sikkert gleder seg veldig til å bli ferdige :)

Bedre at folk tar tak i det enn at de får problemer av tennene!

Anonymous poster hash: 07c96...69d
Skrevet

Tenker at denne moren tar vare på tennene sine, og mulig ikke hadde helt råd i sin grønne ungdom. Tok selv som 18 åring og angrer ikke et sekund :)

Skrevet

Tenker at det sansynligvis er noe med tenner/kjeve som må rettes opp.

Anonymous poster hash: b2da0...978

Skrevet

Jeg hadde tenkt bedre sent en aldri :P

Skrevet

Tenker ikke så mye. Personen har sikkert en grunn for det.. Det koster jo litt, og hvis foreldrene ikke så hensikten/ikke tok seg råd så må man jo fikse det selv som voksen med egne midler. Selvfølgelig -hvis det er ei dolle ala duckfacebloggerne som kommer med regulering tenker jeg mitt :P Tenker det bare er fordi en tann var skjev :D

Anonymous poster hash: c8da9...39c

Skrevet

Kjenner to voksne som har det. Tenker ikke noe spesielt om det annet enn at det er ikke alle som er så heldig at de fikk det fikset i barndommen.

Skrevet

Jeg har det. Mitt eget valg. Alltid hatt komplekser. Nå skal det fixes! Null stress det vel???

Anonymous poster hash: d4fec...07f

Skrevet

jeg tenker "oh.. kjipt..:-/" ser de voksne som har det prøver å skjule det fælt.. det kan vel ikke være så gøy å ha regulering som voksen tenker jeg..

Skrevet

Hvis jeg i det hele tatt hadde tenkt på det hadde det vel blitt at det er flott for den personen at han/hun får rettet på noe som tydeligvis ikke er bra.

Anonymous poster hash: 9b8bc...830
Skrevet

Hadde tenkt at jeg er glad jeg valgte å ha noenlunde usynlig regulering som voksen. Jeg synes det er skikkelig stygt.

Jeg har på baksiden. Det koster litt mer, for meg er det verdt det.

Anonymous poster hash: b3e37...2bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...