Gå til innhold

Hva bør jeg si?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til legen i dag for å få henvisning til BUP.

Har en sønn som trenger utredning. Han er ikke med til legen.

Skal jeg bare fortelle om han? Må jeg ha med meg noen papirer?

Har for såvidt ingen papirer. Skolen støtter oss i dette.Han er 9 år.

 

Hva venter meg på legekontoret?

Noen erfaringer?  Takknemlig for svar.

 

 



Anonymous poster hash: 1d11d...47f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min ville snakke med barnet mitt. Jeg var der først og fortalte, og så ba han meg om å ta barnet med til en ny time. De snakket litt sammen, legen stilte noen spørsmål, og så skrev han henvisning. Det var ikke akkurat utredning, det var for å få hjelp med et kjent problem. Men tror altså du bare skal snakke, så ber legen om å få noe mer dersom han føler at han trenger det.



Anonymous poster hash: 87d8d...fbf
Skrevet

Takk for svar :) jeg må ha med meg gutten neste gang men gjore rett i å ikke ta han med denne gangen. Hyggelig lege men det første jeg fikk beskjed om var at hun hadde dårlig tid så vi måtte prate kjapt. Da fikk jeg ho helt jernteppe......prøvde å gjøre en lang historie kort men kom på så mye viktig da jeg var på tur hjem.... men men skal jo tilbake neste uke men da er jo sønnen vår med og kan jo ikke prate fritt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...