Gå til innhold

Har disse i to i hus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nr 2. Den hvite med sommerfugler på syns jeg var finest. Den ville jeg brukt. :)

 

Nr 1 syns jeg blei litt for gammel kjærring aktig for meg. spesielt mønsteret. Nr 2 er mye mer yndig og søt og ungdommelig.

Endret av Fiskebollerihvitsaus..
Skrevet

Nr 1



Anonymous poster hash: 83971...671
Skrevet

og jeg ville tatt den med røde/orange blomster..



Anonymous poster hash: 80912...e7c
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg ville tatt den hvite :)

Skrevet

Jeg ville tatt den som var penest på deg. Synes begge to var fine.

Skrevet

Synes begge var fine jeg.

 

Selv hadde jeg nok kledd den blomstrete best, jeg ser lett litt for bleik ut i hvite klær.



Anonymous poster hash: 9316a...aa6
Skrevet

Ingen. Fotsid kjole 17. mai? Jeg mener nei.

 

Anonymous poster hash: fbf5c...687

Skrevet

Selvfølgelig kan man ha fotsid kjole på 17.mai! Det er jo en festdag. Bunader er fotside de også.

 

Begge kjolene er fine.

Skrevet

Nr 2, men velg den som er finest på deg!

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg ville valgt nr 2, men det er fordi jeg kler de fargene bedre en orange..tenk på fargene, hvilken hudtype har du? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...