Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 http://m.zalando.no/vila-melosa-fotsid-kjole-beige-v1021c08l-b11.html http://m.zalando.no/esprit-collection-fotsid-kjole-hvit-es421c07r-a11.html Hvilken ville du brukt på 17.mai? Den andre skal sendes tilbake. Anonymous poster hash: 2d9ee...1b4
Frøken Ubesluttsom Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 (endret) Nr 2. Den hvite med sommerfugler på syns jeg var finest. Den ville jeg brukt. Nr 1 syns jeg blei litt for gammel kjærring aktig for meg. spesielt mønsteret. Nr 2 er mye mer yndig og søt og ungdommelig. Endret 14. mai 2014 av Fiskebollerihvitsaus..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 og jeg ville tatt den med røde/orange blomster.. Anonymous poster hash: 80912...e7c
Monica Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 Jeg ville tatt den som var penest på deg. Synes begge to var fine.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 Synes begge var fine jeg. Selv hadde jeg nok kledd den blomstrete best, jeg ser lett litt for bleik ut i hvite klær. Anonymous poster hash: 9316a...aa6
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Ingen. Fotsid kjole 17. mai? Jeg mener nei. Anonymous poster hash: fbf5c...687
Blåfrua Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 Selvfølgelig kan man ha fotsid kjole på 17.mai! Det er jo en festdag. Bunader er fotside de også. Begge kjolene er fine.
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 Jeg ville valgt nr 2, men det er fordi jeg kler de fargene bedre en orange..tenk på fargene, hvilken hudtype har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå