Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Arbeidsgivar betale ut mine foreldrepenger, så får arbeidsgivar refundert frå NAV. Så har samme lønningsdag som før. Dette er visst vanlig. Men får du direkte frå NAV så trur eg dei har fast utbetalingsdsg litt seinare i mnd. Rundt 20.trur eg!? Anonymous poster hash: a81ec...059
Guttemamma75 Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Nav har ingen fast utbetalingsdato.. Det eneste de lover er at pengene skal være på konto senest siste virkedag i måneden.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Mine kommer stort sett 21. hver måned. I april kom de den 23. pga påske. Men, jeg kan ikke stole på at de kommer da. Jeg planlegger økonomien utifra at de kommer den siste virkedag i mnd. Har gått på et par smeller der Anonymous poster hash: 19e45...468
Guttemamma75 Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Mine kommer stort sett 21. hver måned. I april kom de den 23. pga påske. Men, jeg kan ikke stole på at de kommer da. Jeg planlegger økonomien utifra at de kommer den siste virkedag i mnd. Har gått på et par smeller der Anonymous poster hash: 19e45...468 Veldig lurt å gjøre sånn ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå