Gå til innhold

Dere som spiser 1200-1300 kcal per døgn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser menyen deres ut? Sliter med å finne ut hva jeg skal spise grunnet omfattende matallergi.

Går dere ned mye på ei uke? Har dere spisedag? Trener dere i tillegg?

:)

Anonymous poster hash: efeee...ac2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å spise 1200-1300 kcal om dagen og trene i tillegg høres farlig ut. Da må man kompensere for treningen. Jeg spiser ca 1800 ckal om dagen, men trener bort ca 500 ckal daglig. 

Anonymous poster hash: 4b233...ec0
Skrevet

Jeg gjør det ikke nå, men har gjort det det siste året. Tidvis enda mindre.

Frokost to knekkebrød med smøreost. Samme til lunch og en frukt.

Vanlig middag bare liten porsjon

To knekkebrød til kvelds og gjerne et kokt egg.

Har gått ned 40 kilo siste året. Brukte 7 mnd på vektnedgangen. De siste fem mnd har den bare holdt seg stabil.

Trente ca 5 dager i uka. Gjør det fortsatt.

Anonymous poster hash: 41be8...080

Skrevet

Frokost: 2knekkebrød med magert pålegg og grønnsaker + 2dl melk

Samme til lunch

Mellommåltid: litt frukt evnt en neve nøtter

Middag liten porsjon vanlig mat, men har omtrent kuttet ut potet/ris/brød/saus

Kveldsmat: knekkebrød/to havre kjeks/ to bananhavrepannekaker eller lignende.

Har kuttet ut juice og kaffe, drikker vann til alt og evnt to kopper te om dagen.

Anonymous poster hash: 76d20...920

Skrevet

Spisedag???

Spiser to knekkebrød til frokost, to porsjoner sunn middag (varierer hva det er, men når jeg har kylling, bruker eg gjerne det), drikker kun vann og ja... Gikk opp for meg at det faktisk er alt jeg spiser. + - 1-2 knekkebrød.

Anonymous poster hash: 7f415...fa1

Skrevet

Frokost: En Dobbel 0% yoplait yoghurt med havregryn i

Lunsj: 2 knekkebrød med rent kjøttpålegg på (hamburgerrygg, kalkunpålegg e.l.) og agurk, paprika, purre e.l. som pynt

Mellommåltid: 1-2 frukt

Middag: 1 porsjon med vanlig norsk mat.

Kvelds: Et knekkebrød

Spiser godt på lørdagene, ingen spesielle restriksjoner den dagen. Kan godt spise lunsj på cafè og snop på kvelden. Men prøver begrense meg litt da, trenger ikke ta helt av ;)

Anonymous poster hash: 4a95a...f28
Skrevet

Frokost: 2knekkebrød med magert pålegg og grønnsaker + 2dl melk

Samme til lunch

Mellommåltid: litt frukt evnt en neve nøtter

Middag liten porsjon vanlig mat, men har omtrent kuttet ut potet/ris/brød/saus

Kveldsmat: knekkebrød/to havre kjeks/ to bananhavrepannekaker eller lignende.

Har kuttet ut juice og kaffe, drikker vann til alt og evnt to kopper te om dagen.

Glemte å svare på to ting. Lørdager unner jeg meg litt godteri, evnt litt alkohol eller Pepsi max. Spiser normale måltid ellers.

Også trener jeg 4 ganger i uken minimum. Minimum 2 kondisøkter og 2 styrkeøkter.

Løper intervaller og langøktene løper jeg minimum 1t eller 8km.

Går ned ca 0,5kg i uken nå.

Skrevet

Spiser ca 1200 kcal i døgnet, trener styrke 2 ganger i uken, minimum 30 minutter på ellipsemaskin hver dag.

Spiser hva som helst, bare tilpasser mengdene så det er innenfor på kcal. Går ned ca 1 kg i uka.

Skrevet

Jeg spiser mye kjøtt, kylling og fisk med grønnsaker. Spiser kanskje 1 måltid om dagen med knekkebrød og ost og skinke. Pleier bare og steke masse grønnsaker med litt fisk/kjøtt eller kylling. Da blir man skikkelig mett på få kalorier. Så spiser jeg 1-2 frukt eller bær.

Anonymous poster hash: 94f2f...fb4
Skrevet

Jeg spiser mye kjøtt, kylling og fisk med grønnsaker. Spiser kanskje 1 måltid om dagen med knekkebrød og ost og skinke. Pleier bare og steke masse grønnsaker med litt fisk/kjøtt eller kylling. Da blir man skikkelig mett på få kalorier. Så spiser jeg 1-2 frukt eller bær.

Har du krydder eller saus over? Synes det er veldig smakløst med bare litt salt og pepper på.

Skrevet

ligger under 1500 kcal daglig og spiser

Fr: 2 knekkebrød med smøreost+spekeskinke, kaffe og jus 

Lu: 2 knekkebrød med cottage cheese og syltetøy, vann

Me: banan, eller en annen frukt på ca 100 kcal

Mi: spiser vanlig med familien, vann

Kv: dropper av og til dette måltidet om jeg har spist godt til middag, ellers  spiser jeg  knekkebrød med pålegg

Er med i vektklubb, går ned ca ,5 kg per uke. Går tur på 1,5 time nesten daglig :)

Anonymous poster hash: 82106...299
Skrevet

Jeg spiser ifølge lifesum-appen i snitt 1100 kalorier hver dag.

Frokost: kaffe

Lunsj: knekkebrød (rugsprø eller hjemmelaget) med pålegg, som regel ost, skinke og paprika.

Middag: det varierer, men alltid masse grønnsaker

Kvelds: frukt, bær og grønnsaker.

Trener daglig, sykling/jogging.

Har holdt på slik i noen uker nå, og klærne blir større og større :o (har ikke veid meg ;))

Anonymous poster hash: 1e1a7...778
Skrevet

Har du krydder eller saus over? Synes det er veldig smakløst med bare litt salt og pepper på.

Jeg bruker forskjellige krydder. Fersk chili og hvitløk. Ellers blir kombinasjonen av stekt eple og rødløk en veldig god smak. Samme banan og chili. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...