Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Mannen min vil gå runt naken hjemme, når han er her alene, og når vi er alene. Da vil han dra ned persiennene og være naken. Jeg får heeeelt noia, jeg kunne aldrig tenke meg å gå runt naken. Bare tanken på å klaske runt her og sitte på håndklær og greier, nei æsj. Er overvektig og ukomfortabel med egen kropp, og ønsker ikke vide den frem i uflaterende lys, Æsj. Jeg liker ikke tanken på at mannen min går runt naken heller. Han har en svært lite attraktiv kropp, så det gjør det jo bare enda verre. Han bryr seg ikke om hvordan han ser ut, han trener aldrig, han er overvektig, har større pupper enn meg, og en mage som er enorm og ser sprenggravid ut, og innunder der er en gedigen hårbusk, og en bitte bitte bitteliten pikk. Ser bare ekkelt ut når han sprader runt med den lille pikken og den enorma magen og tror selv han er så deilig. JA, jeg har problem med å tenne på han, men hva skal jeg gjøre da, fortelle han at jeg ikke tenner på han forde han er stygg....?? DET går jo ikke.... Dette er fakta. Jeg elesker han, og har vert sammen med han i 20 år, men det endrer jo ikke fakta. Så bare tanken på at han skal gå runt naken er kvalm. Dessuten skjønnerjeg ikke vitsen med å gå naken. Dessuten, tenk hvis datteren vår kommer hjem fra skolen tidligere da....til åst dør og nedtrekte persienner i alle vindu, og det tar 5 minutt før mamma og pappa åpner døra............hva tenker 11 åringen da?????????????????? Og så skal han på død og liv dusje sammen, og vaske hverandre.......... .jammen, jeg greier vaske meg selv takk........ Er jeg sær? Anonymous poster hash: 46aab...1f4
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Jeg synes ikke du er sær fordi du ikke vil gå naken hjemme og helst vil dusje alene, men du er ganske sær i synet på din mann?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Da tar du en prat med han, enkelt og greit. Etter 20 burde dere kunne prate sammen. Jeg er overvektig og har ingen problemer med å gå naken. Vi gjør det hjemme og kommer til å fortsette med det også selv når mini forstår det. Nakenhet er naturlig. Anonymous poster hash: 3f89c...fea
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Vel, mulig jeg er sær i synet på min mann, men det ER ikke pent å se slik ut, og når han i tilegg nekter å bevege seg, mener trening er stupid, og ikke gidder a vare på seg selv, da blir ikke synet mitt bedre. Han VET feks at jeg foretrekker at han bruker kortermet skjorte fremmfor tskjorte, forde den legger seg penere over den enorme vomma hans, men det DRITER han i, for han mener utvaska t shirts er bedre. Vi snakker enorme utvvaska telt av noen tshirts da, i så stor str, at ermene ikke slutter på overermene, men er mer sånn 3/4 ermer..... Han VET jo at jeg ikke liker gå naken, og han VET at jeg ikke liker at han gjør det. Han respekterer det, han tvinger meg ikke. Han er grei sånn. Men dere som går nakne runt hjemme, HVORFOR gjøre det? Blir svett mellom lårene, må dra med seg en handuk over alt å sitte på....du setter jo ikkke naken rompe ned på spisestuestolen, barstolen, godstolen, sofaen uten å dekke til..... Anonymous poster hash: 46aab...1f4
Kokken 81 Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Er deilig å være litt naken da. Ihvertfall om sommeren! Vi går jo innpakket både høst som vinter og vår. Sover gjerne i nattklær i tillegg. . Så hvorfor ikke? Fikk et greit tips jeg nå. Vi er for lite naken her i huset. Sikkert kjekt det.. Og lettere og kose seg litt og være nære.. Ikke tenk på kroppen din. Den er vel flott og fin akkurat som den er! Vi har alle våre skavanker.. Hjelper ikke å skamme seg over kroppen sin. Kropp er fint og flott.. Mannen min har byttet ut litt muskelmasse med mykere karakter. Han er flott og fin ennå syns jeg. Liker han hakket bedre nå som han ikke har 6 pk og *bolerygg* (han har aldri brukt slikt da, men trente mye før) Kos deg med å være naken. Du kan jo begynne med deg selv. Alene.. Sitt i sofaen din.lag mat naken. Og sitt pris på kroppen din. Kanskje litt naken hud kan få sving på ting i forholdet deres
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Hahaha, dagens latter Nei, du er ikke sær. Anonymous poster hash: de002...309
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Jobber dere ikke? Anonymous poster hash: 0a915...6dc
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Skjønner problemstillingen din, vil man ikke så vil man ikke. Jeg kan godt gå rundt i undertøy men føler meg ikke helt konfortabel med hengepupper..dessuten fryser jeg mye og kler heller på meg enn av;) Men elsker det at mannen går naken, det gjør han hver kveld etter dusjen, setter seg i sofaen med meg kliss naken og nydusjet..nam nam. Noen ganger dusjer vi sammen og legger oss naken i sofaen tett i tett og ser tv sammen..og koser litt. Jeg blir aldri lei av å se på han, i mine øyne ser han ut som en gresk gud:) Anonymous poster hash: a7a0f...852
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 Mannen min iker å gå naken rundt hjemme, jeg gjør det ikke. Vi har snakket om det og kommet til ett kompromi. Han har fått seg kilt, og jeg går med det jeg vil. Jeg er ikke glad i nakene mannekropper, eller underlivet til menn. Jeg syns ikke det er noe pent å se på, bar overkropp er helt greit for meg. Han respekterer meg og jeg han. Han går naken under kilten,så han er jo nesten naken. Jeg slipper å se utstyret hans dingle, som igjen gjør at jeg hvertfall ikke mister lysta på han. Hoho. Unger lider ingen nød om de må vente noen minutter før døra åpnes, og vi må da ikke være fult påkledd. Ett honkle rundt holder da lenge. Bare å si du var på vei i dusjen. Dusje sammen gjorde vi mere før. Nå syns jeg det er fryktelig kjedelig å dusje, inn og ut fortest mulig igjen, mens mannen kan stå der lenge...så de gangene vi dusjer sammen nå går han inn lenge før meg. Og en og annen gang har vi oss i dusjen, igrunn ganske koselig. Litt nyforelsket følelse. Han har grei kropp, han har begynt å trene så kroppen hans er vist veltrent får jeg høre av damene påtreninga hans. Jeg bryr meg ikke stort, aldri vært opptatt av slikt. Jeg har ingen veltrent kropp, men føler meg komfortabel med den kroppen jeg har. Nå har jeg litt mer pudding på magen enn jeg skulle ønske, men ingen planer om å gjøre noe med det. For jeg var undervektig for noen år siden, kiloene bare raste av mens jeg ammet og jeg klarte ikke å holde vekta uansett hva jeg gjorde. Misstrivdes så med hvordan jeg så ut da, og redd det skal skje igjen om jeg prøver å gjøre noe med det. I jula forsvant plutselig 10kilo på litt over en uke uten at jeg gjorde noe, mannen fikk litt hetta da kan man si. Jeg var ikke helt fornøyd selv, for det gikk litt vel fort. Så bekjymrt for at det var noe galt, men etter nyttår kom noen kilotilbake uten at jeg gjorde noe. Jeg har muskler under puddingen min, så der ikke bare en slappfisk. Anonymous poster hash: fdc2b...3d7
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 Men hvis dere begge er overvektige. Kanskje dere skulle prøve å gjøre noe med det, lage sunnere mat, gå turer. Så kanskje du vil like å gå naken med han. Hadde jeg og min mann hatt en dag sammen alene, så hadde nok vi stort sett vært nakne og, tilbragt mest tid i senga og dusjen. Og om du er redd for at barnet kommer hjem fra skolen før, er det jo bare og kle på seg en time før. Anonymous poster hash: 87816...291
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Må tenke på Seinfeld-episoden der han hadde en kjæreste som gikk naken hjemme. Han syntes det var topp, inntil hun fikk en hostekule. Da så visst kroppen grusom ut, og han begynte å snakke om "good naked" og "bad naked". Og han har jo et poeng. Nakenhet er fint, det, men det bør være i den rette settingen. Jeg synes mannen min er flott naken, selv om han ikke har noen modellkropp, og tenner absolutt på ham. Ville likevel ikke likt at han gikk naken rundt til vanlig, lå naken på sofaen osv. Blir på en måte litt oppbrukt, samtidig som det ikke alltid er så flatterende med hårvekst både her og der og dinglende pikk og baller. HI: Si klart i fra at du foretrekker å være alene i dusjen. Det er en menneskerett. Anonymous poster hash: e0a07...33c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 Min mann har drømmekroppen, eller iallfall sånn kropp som går for å være det i media ol.. og jeg digger å se han gå naken rundt. Selv med hår, baller og pikk hengende..får lyst på han uansett. Jeg går ikke rundt naken, kun fra til soverommet. Vi sover nakne sammen da. Jeg respektere hans ønske, han mitt. Anonymous poster hash: a7a0f...852
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 Jeg synes ikke du er sær. Jeg har ingen ønsker om å gå rundt naken, ikke vil jeg ha rompelukt i sofaen heller. Selv om mannen min er fin og flott, veltrent kropp og hele pakka, så er det fint om han i det minste har på boxer og t-skjorte
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #14 Skrevet 14. mai 2014 Mannen min vil gå runt naken hjemme, når han er her alene, og når vi er alene. Da vil han dra ned persiennene og være naken. Jeg får heeeelt noia, jeg kunne aldrig tenke meg å gå runt naken. Bare tanken på å klaske runt her og sitte på håndklær og greier, nei æsj. Er overvektig og ukomfortabel med egen kropp, og ønsker ikke vide den frem i uflaterende lys, Æsj. Jeg liker ikke tanken på at mannen min går runt naken heller. Han har en svært lite attraktiv kropp, så det gjør det jo bare enda verre. Han bryr seg ikke om hvordan han ser ut, han trener aldrig, han er overvektig, har større pupper enn meg, og en mage som er enorm og ser sprenggravid ut, og innunder der er en gedigen hårbusk, og en bitte bitte bitteliten pikk. Ser bare ekkelt ut når han sprader runt med den lille pikken og den enorma magen og tror selv han er så deilig. JA, jeg har problem med å tenne på han, men hva skal jeg gjøre da, fortelle han at jeg ikke tenner på han forde han er stygg....?? DET går jo ikke.... Dette er fakta. Jeg elesker han, og har vert sammen med han i 20 år, men det endrer jo ikke fakta. Så bare tanken på at han skal gå runt naken er kvalm. Dessuten skjønnerjeg ikke vitsen med å gå naken. Dessuten, tenk hvis datteren vår kommer hjem fra skolen tidligere da....til åst dør og nedtrekte persienner i alle vindu, og det tar 5 minutt før mamma og pappa åpner døra............hva tenker 11 åringen da?????????????????? Og så skal han på død og liv dusje sammen, og vaske hverandre.......... .jammen, jeg greier vaske meg selv takk........ Er jeg sær? Anonymous poster hash: 46aab...1f4 Det jeg lurer på er hvorfor dere begge er hjemme (nakne eller ikke ) mens datteren deres er på skolen. Du skriver at du er redd hun kommer tidlig hjem og oppdager dere. Når du i tillegg beskriver hvordan dere ser ut kan jeg ikke la vær å tenke på om kanskje dere burde bekymre dere om andre ting enn om dere skal gå nakne eller ikke? Hva med å søke jobber, gå ut i frisk luft, drikke litt mindre brus og kanskje til og med trene litt?? Bare en tanke... Anonymous poster hash: d2242...ce2
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 Mannen min vil gå runt naken hjemme, når han er her alene, og når vi er alene. Da vil han dra ned persiennene og være naken. Jeg får heeeelt noia, jeg kunne aldrig tenke meg å gå runt naken. Bare tanken på å klaske runt her og sitte på håndklær og greier, nei æsj. Er overvektig og ukomfortabel med egen kropp, og ønsker ikke vide den frem i uflaterende lys, Æsj. Jeg liker ikke tanken på at mannen min går runt naken heller. Han har en svært lite attraktiv kropp, så det gjør det jo bare enda verre. Han bryr seg ikke om hvordan han ser ut, han trener aldrig, han er overvektig, har større pupper enn meg, og en mage som er enorm og ser sprenggravid ut, og innunder der er en gedigen hårbusk, og en bitte bitte bitteliten pikk. Ser bare ekkelt ut når han sprader runt med den lille pikken og den enorma magen og tror selv han er så deilig. JA, jeg har problem med å tenne på han, men hva skal jeg gjøre da, fortelle han at jeg ikke tenner på han forde han er stygg....?? DET går jo ikke.... Dette er fakta. Jeg elesker han, og har vert sammen med han i 20 år, men det endrer jo ikke fakta. Så bare tanken på at han skal gå runt naken er kvalm. Dessuten skjønnerjeg ikke vitsen med å gå naken. Dessuten, tenk hvis datteren vår kommer hjem fra skolen tidligere da....til åst dør og nedtrekte persienner i alle vindu, og det tar 5 minutt før mamma og pappa åpner døra............hva tenker 11 åringen da?????????????????? Og så skal han på død og liv dusje sammen, og vaske hverandre.......... .jammen, jeg greier vaske meg selv takk........ Er jeg sær? Anonymous poster hash: 46aab...1f4 Det jeg lurer på er hvorfor dere begge er hjemme (nakne eller ikke ) mens datteren deres er på skolen. Du skriver at du er redd hun kommer tidlig hjem og oppdager dere. Når du i tillegg beskriver hvordan dere ser ut kan jeg ikke la vær å tenke på om kanskje dere burde bekymre dere om andre ting enn om dere skal gå nakne eller ikke? Hva med å søke jobber, gå ut i frisk luft, drikke litt mindre brus og kanskje til og med trene litt?? Bare en tanke... Anonymous poster hash: d2242...ce2 Snakk om å legge seg borti noe man overhodet ikke har noe med! For alt du vet jobber de begge turnus. Anonymous poster hash: e0a07...33c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #16 Skrevet 14. mai 2014 Skulle ønske min mann ville gå rundt naken, han er en adonis Selv er jeg gode 10 kg for mye og ganske ukomfortabel i min egebn kropp nå, etter svangerskapet. Jobber for å gå ned i vekt. Hva med om du gjør en avtale med din mann. Dere begynner å trene sammen og miste vekt mot at dere vasker hevrandre og har nakendag innimellom? vinn-vinn tenker jeg Anonymous poster hash: 0dbbf...b49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå