Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Skal til legen idag for å sjekke det, men dere som har det, hva tror dere? Jeg har hatt kronisk forstoppelse LENGE uten at noe har blitt sjekka. Kun fått beskjed om å ta duphalac og bevege meg mer. Jeg jogger 3 dager i uka og løper rundt med 2-åringen daglig. Spiser sunt, men vekta står på stedet hvil, bikker mellom 77 og 79 kg. hele uka. Varierer veldig fra dag til dag. Jeg er konstant trøtt. Får aldri nok søvn og jeg sliter med å komme meg gjennom arbeidsdagen pga. hodepine og trøtthet. Er også en frysepinn av en annen verden. Mannen min orker snart ikke dele rom med meg mer for jeg skulle helst hatt 20-25 grader på rommet hver natt. Kan det være lavt stoffskifte? Hva annet bør sjekkes opp? Anonymous poster hash: b7541...5a9
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Hva trodde legen det var? Anonymous poster hash: c9af9...f98
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Ikke godt å si. Det beste er å ta en blodprøve hos legen. Har lavt stoffskifte selv. Har du veldig tørr hud og tørt brusete hår? Jeg merker det veldig godt på hud og hår når stoffskiftet må reguleres. Anonymous poster hash: 70698...fa3
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Huden er blitt veldig tørr. Alltid vært ille i ansiktet, men nå har bena begynt også. Tok blodprøver hos legen idag. Han syntes det kunne virke som stoffskiftet, men tok prøver fra lever, nyrer, blosukker, jern, stoffskite osv osv. Det aller meste Anonymous poster hash: b7541...5a9
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Har lavt stoffskiffte selv, du finner det fort ut via blodprøvene om du har det. Det er jo en mengde symptomer knyttet til det, noen har ingen mens andre har mange. Jeg har overhodet ikke vektproblemer, men jeg har en del ledd -og muskelsmerter, frysepinn er jeg ikke og har ikke merket noe på hår og hud. Men da jeg manglet d-vitamin en tid tilbake ble jeg forferdelig i huden. Når jeg har hatt jern og b12 mangel har jeg bl.a vært mye trøtt. Håper du finner ut hva det er, og at det er vitaminmangel og ikke lavt stoffskifte. Tvi tvi Anonymous poster hash: 3513f...39f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Har lavt stoffskiffte selv, du finner det fort ut via blodprøvene om du har det. Det er jo en mengde symptomer knyttet til det, noen har ingen mens andre har mange. Jeg har overhodet ikke vektproblemer, men jeg har en del ledd -og muskelsmerter, frysepinn er jeg ikke og har ikke merket noe på hår og hud. Men da jeg manglet d-vitamin en tid tilbake ble jeg forferdelig i huden. Når jeg har hatt jern og b12 mangel har jeg bl.a vært mye trøtt. Håper du finner ut hva det er, og at det er vitaminmangel og ikke lavt stoffskifte. Tvi tvi Anonymous poster hash: 3513f...39f Kan ledd-og muskelsmerter ha noe med lavt stoffskifte og gjøre. Jeg har lavt stoffskifte og har endel vondt i kroppen, men legen min sier det ikke har noe med stoffskiftet og gjøre Anonymous poster hash: c9af9...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå