Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Og jeg er full Hurra!! Steilke for ei feiring! Anonymous poster hash: 92653...58c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 gratulerer! 3 uker igjen her Anonymous poster hash: 0047b...95b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 gratulerer! 3 uker igjen her Anonymous poster hash: 0047b...95b Lykke til Når jeg har klart det så klarer alle det! Bruk tiden bedre enn jeg har gjort.... Anonymous poster hash: 92653...58c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Jeg leverte bachelor for to uker siden. Nå sitter jeg på dib klokka to om natta, akkurat ferdig med å lese. Eksamen i morgen Anonymous poster hash: baf28...f78
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Jeg leverte bachelor for to uker siden. Nå sitter jeg på dib klokka to om natta, akkurat ferdig med å lese. Eksamen i morgen Anonymous poster hash: baf28...f78 Masse lykke til med eksamen! Vi har muntlig om 3 uker Hva studerer du? Anonymous poster hash: 92653...58c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Grattis med bacheloroppgaven - herlig følelse! Vi var ferdige med alle eksamene før vi leverte inn oppgaven vår, så jeg husker at jeg bare var tom da jeg leverte den inn. Greit å gjøre som deg - koble helt ut med en fest og så kaste seg over bøkene igjen til eksamen etter det. Lykke til i morgen du som skal ha eksamen i morgen. Kom deg i seng nå, still klokka og stol på at det du har fått med deg til nå er nok Jeg brukte å stå opp en time tidligere eksamensdagen for å kikke over notater, selv om jeg kanskje bare sov tre timer den natten. Men det fungerte. Så lykke til i morgen Anonymous poster hash: e1c36...ade
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Grattis med bacheloroppgaven - herlig følelse! Vi var ferdige med alle eksamene før vi leverte inn oppgaven vår, så jeg husker at jeg bare var tom da jeg leverte den inn. Greit å gjøre som deg - koble helt ut med en fest og så kaste seg over bøkene igjen til eksamen etter det. Lykke til i morgen du som skal ha eksamen i morgen. Kom deg i seng nå, still klokka og stol på at det du har fått med deg til nå er nok Jeg brukte å stå opp en time tidligere eksamensdagen for å kikke over notater, selv om jeg kanskje bare sov tre timer den natten. Men det fungerte. Så lykke til i morgen Anonymous poster hash: e1c36...ade Takk for det. Står opp nå så jeg er på skolen en time før slik at jeg kan se i notater og starte dagen rolig med en kaffe Ble 3,5 timer søvn da, gleder meg til denne dagen er over Anonymous poster hash: 52934...f14
millemille Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Såå misunnelig. 5,5 uke til masterinnlevering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå