Gå til innhold

Eks og sex.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blitt dumpa av pappaen til barna mine. Han har fått seg ny kjæreste , og var utro mot meg. Vi bor fortsatt sammen av praktiske hensyn, og for barnas del. Når han er hjemme med meg så sover vi sammen, og har bra sex, og lever livet som før. Bare sier ikke "kjæresten min" eller elsker deg. Bare glad i deg. Vet jeg ikke burde, men håper på å finne tilbake til slutt. Noen som har noen råd bortsett fra å komme meg bort fra en som har behandlet meg sånn?

Anonymous poster hash: a2b64...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare lurer... syns du det er greit å tenke på at han har en ny kjæreste som han sikkert også har sex med for så å komme hjem å ha sex med deg ? Du lar han jo leve med både pose og sekk..

skjønner at det er vanskelig å gi slipp.. det er jo tross alt far til dine barn... men og finne tilbake virker ganske usansynelig... hvordan skal du kunne klare å stole på han om dere skulle finne tilbake ? når han har vært utro mot deg og nå er utro mot den nye kjærsten sin...

Noenganger må man gi slipp for at det bedre skal komme inn i livet ! :)

Anonymous poster hash: f8c7a...1f1
Skrevet

Er du ikke verd mer enn det??

Anonymous poster hash: ea308...8c1
Skrevet

Jeg tenker at synes du virkelig ikke du er verdt mer enn dette?

Jeg tenker også på hva slags signaler det sender til barna, at Mamma er en dørmatte...

Her må du mobilisere all din styrke og sette en stopp for dette syke forholdet, han er ikke verdig deg!

Det er virkelig patetisk hvis du fortsetter med en som har vært utro og behandlet deg som dritt... Da mister du også all sympati og retten til å klage neste gang det skjer...

Våkn opp! Og kom deg vekk!

Anonymous poster hash: 23098...3cf

Skrevet

Hadde typen min vært utro og funnet seg en ny dame hadde han aldri fått tatt i meg igjen! Ikke med tang engang. .

Hadde aldri bodd med han heller, men pelmet han ut!

Han har ødelagt forholdet deres. Han har sveket og bedratt!

Skjønner hvor vanskelig brudd er. Been there, done that.. Men å gi han i pise og sekk er jo ris til egen ræv i lengden. .

Du fortjener da mye bedre enn en slik mann!

Vær sterk og ikke la deg bli tråkket på.

Karma is a bitch og han vil få som fortjent.

Det burde starte med deg..

Skrevet

Skjønner godt at du gjerne vil ha tilbake denne fantastisk sjarmerende mannen! Han har en annen kjærste, men har samtidig sex med deg..skikkelig catch!

Syns jo det er litt merkelig av denne andre dama hans at hun godtar at han fortsatt bor med deg? Må innrømme at det lukter litt troll av dette..

Anonymous poster hash: 042eb...6b3

Skrevet

Så fint for han da, får så masse sex han vil og variasjon. Bra dere tar hensyn til mannens drifter.

Anonymous poster hash: 28175...4ad
Skrevet

Hi her

Ting er ikke så enkelt. Vi har ingen familie der vi bor. Vi har ingen til å være barnevakt, og har aldr hatt det. De som jeg mener kan få passe våre barn har flere, og mindre barn en oss, og jeg spør de bare om pass hvis der skulle være ett nødstilfelle som at vi må på sykehuset ol. Blir jeg alene med barna, og pælmer mannen ut (og det kan jeg gjøre selvfølgelig)(jeg får huslånet alene -snakka med banken) så må han flytte ett stykke unna da det er ingenting til leie i kommunen. Og veldig lite til salgs, og for dyrt for en mann alene. Ikke mitt problem, men konsekvensen blir at jeg ikke får hjelpen jeg trenger til å levere i barnehage (når jeg skal på jobb så begynner jeg ett kvarter før barnehagen åpner). Jeg mister og muligheten til å jobbe aften og nattevakter. Og da mister jeg inntektsgrunnlaget for å klare å ha huset.

Da får jeg finne meg en annen jobb skulle gjerne det, men det er ingen andre jobber. Skal jeg jobbe lenger unna må jeg dra kvelden før og ha en hybel da ferga ikke går tidlig nok til at jeg rekker jobb der. Og så får jeg problemer med å hente gutta i barnehagen da jeg kommer etter barnehagen er stengt pga reiseveien.

Selg huset? Lettere sagt enn gjort. Vårt lå ute til salgs i flere år før vi kjøpte det. Huset er stort og flott, men det blir tungvint med ferga og jobb for folk som bor der, så boligmarkedet er ikke akkurat hett.

Og sex. Fordi jeg har lyst, og i en halvtime føler meg bra bok igjen. Og patetisk som jeg er har jeg tatt opp noe på lyd, så den dagen jeg ikke er så jævlig patetisk lenger, og ikke lar han ta i meg, kan jeg overlevere opptakene til kjæresten hans og ødelegge for de. Hevn. Jeg vet. Jeg må være ett troll og det kan umulig være kvinner som meg som finnes.

Anonymous poster hash: a2b64...011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...