Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Sånn til hverdags? Anonymous poster hash: 610c6...a40
Fandens Oldemor Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Synes det er så mange som har kastet seg på bølgen med a) for mye foundation b ) veldig fake øyenbryn (tegnet på? Tatovert?) c) gjerne fake øyevipper d) og gjerne fake hår Er det bare meg, eller har dette blitt veldig standard? Plutselig skal "alle" se ut som strippere, og jeg forstår ikke hvorfor. Endret 13. mai 2014 av Gravidzilla
Line-mamma til to herlige Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 sminke er til for å fremheve det pene du har. når alt blir for mye type lag på lag med ditt å datt så er du oversminka. selv bruker jeg litt maskara, solpudder,litt farge på lepper og øyebryns skygge for å forme bryna. tar meg max 5 min hver dag;)
CaptainHindsight Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Litt sånn: (Ikke for å være ekkel eller noe altså, hun er jo kjempeflott med naturlig sminke )
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Når man ser ut som en dragqueen ;-) Anonymous poster hash: f6fc9...adc
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Litt sånn: (Ikke for å være ekkel eller noe altså, hun er jo kjempeflott med naturlig sminke ) ^ Ja. Anonymous poster hash: 831e5...393
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Jeg synes man godt kan bruke ganske mye sminke uten å se oversminka ut, det viktigste er at man ser naturlig ut. Jeg synes for eksempel at rannveig heitmann ser oversminka ut, men ikke fotballfrue selv om hun sikkert bruker vel så mye sminke. Anonymous poster hash: f6e51...c9b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Oversminket for meg er enten eller/både og: Mye øyenskygge Løsvipper Sterk kajal/eyeliner Sterkt farget lipgloss/leppestift Man sminker seg ikke som om man skal på fest til hverdags. Anonymous poster hash: d8e6e...f0b
3 i april Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 Største fellen mange jenter/damer går i er at de bruker feil farge på fundationen. den skal være så lik din egen hudfarge. Mens mange velger en som er mørkere å om en da klasjer på solpudder for å få "glød" så ser det rett og slett mindre pent ut å en ser oversminket ut.
PRobert Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 Når det ser ut som øyenbryna er kun tusj, og man føler man ikke kan klø seg i ansiktet uten å lage fartsstriper:p
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 For min del har oversminket ingenting med mengden sminke å gjøre. Det er helt vanlig å bruke mye sminke for å få det til å se ut som man nesten ikke bruker sminke. Men veldig mørk Foundation/pudder, tydelig blush, hard øyensminke og kraftig sminkede lepper, er sjeeldent pent.
Himmel og hav Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 Når det ser ut som man skal på fest i et mørkt lokale, og det er midt på dagen, så er man oversminket. Det bør være forskjell på hverdagssminke og festsminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå