Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 ifb med sex altså. Anonymous poster hash: 0f894...fc4
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 P-plaster her! Anonymous poster hash: 0d2c4...c01
Frøken Ubesluttsom Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Ikkeno. Jeg tåler ikke prevansjon. Dessuten er vi prøvere. Har ikke brukt beskyttelse på 7 år, uten å bli gravid, så ingen vits å begynne med det igjen heller... Endret 13. mai 2014 av Fiskebollerihvitsaus..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Er gravid, så det er min prevensjon for tiden. Når eg ikke er gravid bruker eg nuvaring. Anonymous poster hash: 6b90d...0fa
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Jeg er sterilisert. Anonymous poster hash: 07eda...70e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Hopp-av-i-svingen metoden Kanskje en liten risk da jeg er ferdi med barn Anonymous poster hash: 1d197...b19
MJ<3 Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Bruker ingenting, men temper med Pearly og får da opp sikre perioder og usikre. Funker veldig fint
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Jeg går på p-piller. Funker fint siden jeg da hopper over mensen når jeg ikke vil ha den, ved ferier, jul osv
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 Hopp-av-i-svingen metoden Kanskje en liten risk da jeg er ferdi med barn Anonymous poster hash: 1d197...b19 Oj! Hva gjør du da om du blir gravid??? Anonymous poster hash: 0aa56...dc2
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 Jeg er sterilisert, etter to barn. Anonymous poster hash: 7a988...4eb
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Mannen er sterilisert. Anonymous poster hash: 6fc00...39d Anonymous poster hash: 6fc00...39d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 Hormonspiral. Jeg tåler også hormoner dårlig, men spiralen går an. Selv om jeg blir likegyldig i humøret. Liker meg best uten, men er ferdig med barn (for nå), og ingen av oss er klare for en permanent løsning. Anonymous poster hash: 35f40...624
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 Hopper av i svingen. Jeg vil gjerne ha en til, mannen tviler..får se hva sjebnen bringer... Anonymous poster hash: 1efba...e74
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 Kobberspiral. Anonymous poster hash: 2f05f...d66
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #16 Skrevet 14. mai 2014 Hopp-av-i-svingen metoden Kanskje en liten risk da jeg er ferdi med barn Anonymous poster hash: 1d197...b19 Oj! Hva gjør du da om du blir gravid???Anonymous poster hash: 0aa56...dc2 da blir jeg fire-barns mor Anonymous poster hash: 1d197...b19
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #17 Skrevet 14. mai 2014 Bruker nuva ring. Anonymous poster hash: 6a0f1...d61
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #19 Skrevet 14. mai 2014 Tåler ikke hormoner, tempet lenge med ladycomp, men sluttet med det når jeg følte jeg kjente kroppen min godt nok til å kunne forutse eggløsning og sånt. Så nå har jeg ikke brukt prevensjon på flere år, utover kondom hvis vi har sex i usikre perioder. Har blitt planlagt gravid to ganger på første forsøk. Anonymous poster hash: 02e64...959
Gemini77 Skrevet 14. mai 2014 #20 Skrevet 14. mai 2014 Mannen er sterilisert. Før det brukte jeg først p-piller og deretter spiral. Er så utrolig deilig å få kroppen min "tilbake" igjen. Ingen reduksjon i sexlysten pga hormoner eller øksning av blødninger pga spiralen. Men man da være helt ferdige med barn
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #21 Skrevet 14. mai 2014 Vi brukte hopp av i svingen, men en gang vi hadde sex så klarte jeg ikke å styre meg og jeg la begge beina rundt rumpa på mannen rett før han kom og presset han inn mot meg og da gikk det for han dypt inni meg. det måtte gå som det gikk. Jeg er gravid. Min "feil", men han tar det fint og vi gleder oss alle til nr 3 som er på vei Anonymous poster hash: 563e1...389
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #22 Skrevet 14. mai 2014 Bruker Ladycomp, kombinert med kondom i usikre perioder. Selvføleglig ikke 100% sikkert, men de 11 årene vi har brukt det har jeg bare blitt gravid de tre gangene det var planlagt. For øvrig ingen krise om jeg skulle bli uplanlagt gravid. Om vi finner ut at vi absolutt ikke vil ha flere, blir det kondom all the way eller så få mannen sterilisere seg. Anonymous poster hash: 18bea...b52
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #23 Skrevet 14. mai 2014 Mannen er sterilisert Anonymous poster hash: 3fb9f...18b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #24 Skrevet 14. mai 2014 Avhold. Sover på hvert vårt rom. Anonymous poster hash: 16594...853
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #25 Skrevet 14. mai 2014 Avholdenhet. Dessverre... Anonymous poster hash: 9aefb...58c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå