Gå til innhold

hva bruker dere som beskyttelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

ifb med sex altså.

 

Anonymous poster hash: 0f894...fc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P-plaster her!

 

Anonymous poster hash: 0d2c4...c01

Skrevet (endret)

Ikkeno.

 

Jeg tåler ikke prevansjon. Dessuten er vi prøvere. Har ikke brukt beskyttelse på 7 år, uten å bli gravid, så ingen vits å begynne med det igjen heller...

Endret av Fiskebollerihvitsaus..
Skrevet

Er gravid, så det er min prevensjon for tiden. Når eg ikke er gravid bruker eg nuvaring.



Anonymous poster hash: 6b90d...0fa
Skrevet

Jeg er sterilisert.



Anonymous poster hash: 07eda...70e
Skrevet

Hopp-av-i-svingen metoden ;)

 

Kanskje en liten risk da jeg er ferdi med barn :o

 

Anonymous poster hash: 1d197...b19

Skrevet

Bruker ingenting, men temper med Pearly og får da opp sikre perioder og usikre.

 

Funker veldig fint :)

Skrevet

Jeg går på p-piller. Funker fint siden jeg da hopper over mensen når jeg ikke vil ha den, ved ferier, jul osv :) 

Skrevet

Hopp-av-i-svingen metoden ;)

 

Kanskje en liten risk da jeg er ferdi med barn :o

 

Anonymous poster hash: 1d197...b19

Oj! Hva gjør du da om du blir gravid???

 

Anonymous poster hash: 0aa56...dc2

Skrevet

Jeg er sterilisert, etter to barn.



Anonymous poster hash: 7a988...4eb
Skrevet

Mannen er sterilisert.

 

Anonymous poster hash: 6fc00...39d

 

Anonymous poster hash: 6fc00...39d

Skrevet

Hormonspiral. Jeg tåler også hormoner dårlig, men spiralen går an. Selv om jeg blir likegyldig i humøret. Liker meg best uten, men er ferdig med barn (for nå), og ingen av oss er klare for en permanent løsning.

 

Anonymous poster hash: 35f40...624

Skrevet

Hopper av i svingen. Jeg vil gjerne ha en til, mannen tviler..får se hva sjebnen bringer...



Anonymous poster hash: 1efba...e74
Skrevet

Kobberspiral.



Anonymous poster hash: 2f05f...d66
Skrevet

 

Hopp-av-i-svingen metoden ;)

Kanskje en liten risk da jeg er ferdi med barn :oAnonymous poster hash: 1d197...b19

Oj! Hva gjør du da om du blir gravid???Anonymous poster hash: 0aa56...dc2

da blir jeg fire-barns mor :o

 

Anonymous poster hash: 1d197...b19

Skrevet

Bruker nuva ring.



Anonymous poster hash: 6a0f1...d61
Skrevet

Tåler ikke hormoner, tempet lenge med ladycomp, men sluttet med det når jeg følte jeg kjente kroppen min godt nok til å kunne forutse eggløsning og sånt. Så nå har jeg ikke brukt prevensjon på flere år, utover kondom hvis vi har sex i usikre perioder. Har blitt planlagt gravid to ganger på første forsøk.

 

Anonymous poster hash: 02e64...959

Skrevet

Mannen er sterilisert. Før det brukte jeg først p-piller og deretter spiral. Er så utrolig deilig å få kroppen min "tilbake" igjen. Ingen reduksjon i sexlysten pga hormoner eller øksning av blødninger pga spiralen. Men man da være helt ferdige med barn :)

Skrevet

Vi brukte hopp av i svingen, men en gang vi hadde sex så klarte jeg ikke å styre meg og jeg la begge beina rundt rumpa på mannen rett før han kom og presset han inn mot meg og da gikk det for han dypt inni meg. det måtte gå som det gikk. Jeg er gravid. Min "feil", men han tar det fint og vi gleder oss alle til nr 3 som er på vei :)



Anonymous poster hash: 563e1...389
Skrevet

Bruker Ladycomp, kombinert med kondom i usikre perioder. Selvføleglig ikke 100% sikkert, men de 11 årene vi har brukt det har jeg bare blitt gravid de tre gangene det var planlagt. For øvrig ingen krise om jeg skulle bli uplanlagt gravid. Om vi finner ut at vi absolutt ikke vil ha flere, blir det kondom all the way eller så få mannen sterilisere seg.



Anonymous poster hash: 18bea...b52
Skrevet

Mannen er sterilisert :)



Anonymous poster hash: 3fb9f...18b
Skrevet

Avhold. Sover på hvert vårt rom.

 

Anonymous poster hash: 16594...853

Skrevet

Avholdenhet. Dessverre...

 

Anonymous poster hash: 9aefb...58c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...