Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Og gråt for hun klødde sånn. Kan det være reaksjon på nytt vaskemiddel? Hadde et nytt med oss hjem som vi kjøpte på påskeferie siden de var tomme for uten parfyme da. Men trodde de kun fikk utslett av det, og ikke neller? Får ikke håpe det er lopper i senga?! Anonymous poster hash: 73d14...eb2
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Hva er neller? Går vannkopper mange steder.. Anonymous poster hash: 30edc...0f8
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Vet ikke om det er uttrykk her på Vestlandet, men det er små prikker uten væske i seg. HI Anonymous poster hash: 73d14...eb2
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Jeg fikk massevis av neller av syrlig frukt da jeg var barn, f.eks appelsin og grønne epler. I dag får jeg kun neller av psysalis. Det samme gjør sønnen min på 6 år. Neller er grusomt, Trøsten er at det ikke er farlig og går over etter et par dager. Anonymous poster hash: fbfac...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå