Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 vi har to små, p-pillene har gjort meg til et hormontroll i over 6mnd. nevte dette for samboer å han sa bare 'slutt å ta de da' , så det gjore jeg. etter et psr dager nå merker han at den gamle jenta er tilbake å er så fornøyd. så sa jeg: men prevensjon da ? hvis ikke jeg tar skal du ta? nei han ville nå ha muligheten så strengen tok at ikke. å kondom vsr bare idiotisk. han vet jeg ønsker meg en til men hvordan skal jeg tolke det her da??? sorry rotete innlegg. Anonymous poster hash: 7ef78...b7c
Gjest Gullguttene Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Kan du ikke spørre han hva han tenker? Det er jo nærliggende å tro at han ønsker flere barn.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 han har sagt at han ville ikke ha fler, å spurte alltid om jeg tok pillen tidlugere. å nå så kom dettte. Anonymous poster hash: 7ef78...b7c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Du burde slutte å pule folk du ikke klarer å snakke med. Jesus. Anonymous poster hash: df8a1...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå