Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Men er ingen baker.... Marsipan kake ( fra bakeriet er godt) mannens yndling. Sjokolade kaker er jeg litt lei av. Skulle ønske jeg klarte å overreSke familien med no kjempe godt ( og for meg kjempe enkelt ) Anonymous poster hash: fffbe...36e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Faktisk aldri smakt.... Hmmm Anonymous poster hash: fffbe...36e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Pavlova er superenkelt å lage, og vannvittig godt, alle liker pavlova Lag bunnen dagen før, og på selve 17.mai pisker du krem som du blander med Piano vaniljekrem og har på toppen og pynter med store mengder bær. Ser utrolig lekkert ut og smaker fantastisk. Anonymous poster hash: a020f...40e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Oreokake Snickerskake Bløtkake? Anonymous poster hash: e7d45...fe5
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Pavlova er fantastisk god og veldig enkel å lage. Jeg skal lage bunnen i morgen. Den kan fint stå innpakket i plast noen dager, bare den står tørt. Anonymous poster hash: a19ef...a33
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Oreokake er jeg god på ( eneste keg kan), men de Om kommer er ikke for begeistret. Men dere deler jo ikke en oppskrift på den enkle pavlova kaken da?! Aldri sett eller smakt!! Gi meg hint om den hehe Anonymous poster hash: fffbe...36e
soleia Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Har googla ulike pavlovaoppskrifter i kveld, for synes den vert så 17. mai fin med jordbær, blåbær og kvit krem, og så er det jo vanvittig godt og. Eg skal lage stor kake i langpanne, men her er oppskrift på vanleg størrelse. http://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/pavlova/
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 Pavlova er superenkelt å lage, og vannvittig godt, alle liker pavlova Lag bunnen dagen før, og på selve 17.mai pisker du krem som du blander med Piano vaniljekrem og har på toppen og pynter med store mengder bær. Ser utrolig lekkert ut og smaker fantastisk. Anonymous poster hash: a020f...40e Nei, alle liker ikke pavlova... Anonymous poster hash: 09471...646
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå