Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Har siste to døgna hatt sjukt vondt i lysken. Og vondt nederst i limora, mot kjeden. . på ene siden av lysken kjennes det ut som om jeg har blåmerker. Det er dånn vondt liksom. Øm.sårt.. Er det pga alle baby sparka? Er 36 uker på vei ca.. J.....! Vondt! Klarer ikke ligge på den sida og såve om natta. . Og det er stort sett alltid der jeg sover best.. Anyone? Anonymous poster hash: 63f0a...de7
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Hadde også vondt i lysken på slutten av svangerskapet da jeg gikk med nummer 2. Vet du hvordan leie til babyen er? Det skjedde for min del da babyen kom laangt ned i bekkenet. Har hørt om noen som har hatt det ved seteleie. Min lå ikke i sete, bare langt nede. Fødte forresten 2 uker før termin. Anonymous poster hash: 5f347...0fb
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Blodpropp? Få lege til å sjekke det ASAP Anonymous poster hash: e8f2e...a7b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Wee. Blodpropp! ? Hun ligger i seteleie ja vondt.. godt nedi med rumpa.. Anonymous poster hash: 63f0a...de7
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Vannavgang eller rier fødsel startet med? Hadde også vondt i lysken på slutten av svangerskapet da jeg gikk med nummer 2. Vet du hvordan leie til babyen er? Det skjedde for min del da babyen kom laangt ned i bekkenet. Har hørt om noen som har hatt det ved seteleie. Min lå ikke i sete, bare langt nede. Fødte forresten 2 uker før termin. Anonymous poster hash: 5f347...0fb Anonymous poster hash: 63f0a...de7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå