Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Hvor har de god mat og god service? Og helst ikke så altfor dyrt Anonymous poster hash: de623...3e5
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Picasso Anonymous poster hash: 29d07...4c2
suseduse Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Anchas bodega(fantastisk tapas), eller moa moa ved union. Beste stedene jeg veit om i byen
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Mirawa- kinesisk Aroma og Taj Mahal- indisk Sushi delight, bighorn, steak house, picasso, stallen. Og ikke minst ANKAS BODEGA (tapas)!! Anonymous poster hash: 9937f...364
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Mirawa har tapt seg. Anbefales ikke lenger! Anonymous poster hash: 4fc59...85f
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Aroma india Anonymous poster hash: faa03...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå