Gå til innhold

Ut å spise i Drammen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har de god mat og god service? Og helst ikke så altfor dyrt :) 



Anonymous poster hash: de623...3e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Picasso :)

 

Anonymous poster hash: 29d07...4c2

Skrevet

Anchas bodega(fantastisk tapas), eller moa moa ved union. Beste stedene jeg veit om i byen :)

Skrevet

Mirawa- kinesisk

Aroma og Taj Mahal- indisk

Sushi delight, bighorn, steak house, picasso, stallen. Og ikke minst ANKAS BODEGA (tapas)!!

 

Anonymous poster hash: 9937f...364

Skrevet

Mirawa har tapt seg. Anbefales ikke lenger!

 

Anonymous poster hash: 4fc59...85f

Skrevet

Aroma india



Anonymous poster hash: faa03...b9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...