Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Føler meg så ensom. Ingen forstår riktig hvordan jeg har det. Noen her i lignende situasjon som vil snakke med meg om det? Trenger bare å snakke med noen som vet hva jeg går igjennom. Anonymous poster hash: a9b7c...2f2
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Jeg vil bare gi en klem. Håper noen med erfaring svarer deg! Anonymous poster hash: 278d1...a82
snille-nille Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Så forferdelig, sender også en kjempestor klem. Han er en dust, du er verdifull, sånn et det bare :-)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Kan ikke du fortelle litt til oss da... har erfaring med å bli bedratt bare at jeg ikke var gravid... hva skjedde? Var det over lang tid? Håper noen i samme situasjon kan prate med deg... det å bli bedratt er jævlig og jeg kan tenke meg du føler det tungt nå som du er gravid også. For en dust :-( du klarer dette! Du fortjener det beste... klem... Anonymous poster hash: 17786...750
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå