Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Jeg synger som en kråke. Mulig å lære å synge? Eller er eg fortapt? Anonymous poster hash: e84a2...3ce
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Kan jo prøve å ta noen timer hos sangpedagog? Få denne til å bedømme om det er håp eller ikke? Anonymous poster hash: 285eb...8e9
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Tørr ikke før jeg får andres erfaring. Fælt å få dommen fra en som faktisk er flink til å synge Anonymous poster hash: e84a2...3ce
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Min erfaring er egentlig at jo mer jeg synger, jo bedre blir stemmen. Har jeg sunget lite en periode er ikke stemmen noe å skryte av. Jeg har sunget en del i kor for å få brukt stemmen, men er på ingen måte noen stor sanger. Anonymous poster hash: 285eb...8e9
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Jeg deltok i "Jeg kan ikke synge-koret" for ca 10 år siden. Det var et kurs som gikk over 6 ganger for folk som ikke kan synge eller mener at de ikke kan synge. Jeg hadde da ikke sunget på veeeldig mange år; det føltes rett og slett for vanskelig.... Jeg hadde stort utbytte av kurset, selv om jeg grudde meg veldig....Men alle på kurset var i samme båt, og vi lo en god del underveis. Etter det har jeg sunget en god del, selv om jeg ikke akkurat vil si at jeg er supergod....Jeg liker fortsatt ikke så veldig godt at voksne hører meg synge, men synger av full hals med elevene mine. Som lærer må man jo nesten synge litt av og til.... Og stemmen er helt grei. Google "Jeg kan ikke synge koret" eller "Jeg kan ikke synge kurset". Kursene holdes rundt omkring i landet. Anonymous poster hash: a4c48...faf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå