amandine Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 1. Datter knuser taklampe med kjepphest. Lillebrors rom fullt av glass. 2. Sentralstøvsuger med 10 m slange er tett. Etter å ha staket gjennom hele slangen er konklusjonen at det tette sitter i rør i vegg. 3. Entrer bod hvor rør i vegg kan kobles fra hverandre. Der er vintertøy og sko. Sko velter på brannslukningsapparat som utløses. Skum over alt. 4. Løfter en kartong som seff revner for den er skumvåt. Tallerkner knuses. GRINER
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 All sympati!! Det er sikkert ingen glede nå, men tenk når du kan dra frem denne tråden og le av det. Det er jo ene og alene derfor slike ting skjer Det og for å være sikker på at kvoten for dritt blir fylt når det først begynner så dårlig..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Uuuuuffff, du har min sympati. Har du noen som kan hjelpe deg med å rydde/fikse?
Gjest Helle_Høygir Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Oi da det var vel ikke bare en Murphy som kom innom her? Sympati i store doser din vei (det er fælt å si det, men jeg måtte le litt også. Dette er nært lutens tråd om smoothie i trappa)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Oj oj oj, er det virkelig mulig! Nesten materiale til en sitcom det der Du har all min sympati, og jeg må også bare innrømme at jeg smilte litt når jeg las det... Sug luts smoothieuhell har jeg sett nevnt før, hva var det?
amandine Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2014 Akk. Flere kompliserende elementer burde vært tilføyet for å gjøre det hele enda mer naturtro. Slangen på støvsuger ble anbragt i hagen hvor jeg fikk hjelp av guttungens kompis til å stake med stakefjær. Fjær = 7.5 m slange = 10 m. Moro. I skumbadet befant det seg også veltende fire gjestedyner i dun samt gubbens bøker fra studietiden. Det er en verste med dette, og det er at jeg brølte til datter og hun ble liten og sår. Men jeg ble så sint fortvilet oppgitt! Ingen unnskyldning og jeg har dårlig samvittighet. Det positive er at lillebror må sove i min seng i natt, og jeg har endelig god grunn for å kaste gubbens bøker.
amandine Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2014 Takk for sympati. Lillebrors rom er avstengt. Jeg har nok.med boden i kveld.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Oj oj oj, er det virkelig mulig! Nesten materiale til en sitcom det der Du har all min sympati, og jeg må også bare innrømme at jeg smilte litt når jeg las det... Sug luts smoothieuhell har jeg sett nevnt før, hva var det? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/141333666-til-alle-dere-som-tror-dere-er-intelligente-og-kan-fysikk-og-faanskap-generelt/ Det er smoothier, ris til alle kanter og bokhylle tissing - 3 innlegg og jeg har nesten ledd på meg brokk
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Nei, det er det verste jeg har lest på lenge! All mulig sympati. Hadde det ikke vært for at jeg er alene hjemme med smpfolket hadde jeg sporentreks kastet meg på sopelimen og hastet over for å hjelpe.
Anne-B. Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 Akk. Flere kompliserende elementer burde vært tilføyet for å gjøre det hele enda mer naturtro. Slangen på støvsuger ble anbragt i hagen hvor jeg fikk hjelp av guttungens kompis til å stake med stakefjær. Fjær = 7.5 m slange = 10 m. Moro. I skumbadet befant det seg også veltende fire gjestedyner i dun samt gubbens bøker fra studietiden. Det er en verste med dette, og det er at jeg brølte til datter og hun ble liten og sår. Men jeg ble så sint fortvilet oppgitt! Ingen unnskyldning og jeg har dårlig samvittighet. Det positive er at lillebror må sove i min seng i natt, og jeg har endelig god grunn for å kaste gubbens bøker. DU kan jo be om unnskyldning i morra om du ikke allerede har gjort det.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Akk. Flere kompliserende elementer burde vært tilføyet for å gjøre det hele enda mer naturtro. Slangen på støvsuger ble anbragt i hagen hvor jeg fikk hjelp av guttungens kompis til å stake med stakefjær. Fjær = 7.5 m slange = 10 m. Moro. I skumbadet befant det seg også veltende fire gjestedyner i dun samt gubbens bøker fra studietiden. Det er en verste med dette, og det er at jeg brølte til datter og hun ble liten og sår. Men jeg ble så sint fortvilet oppgitt! Ingen unnskyldning og jeg har dårlig samvittighet. Det positive er at lillebror må sove i min seng i natt, og jeg har endelig god grunn for å kaste gubbens bøker. Det kan hjelpe å forklare henne - her i vår søvnmanglende rike så har vi måttet fokusere hardt på dette med intern kommunikasjon. For det blir ikke mye romantikk i språket når du er så langt på minus sida av søvn at du ikke husker hvordan mer enn 2 timer sammenhengende søvn kjennes ut. For størsten har fått med seg at mamma og pappa ikke alltid er like puspus i samtalene, så da har jeg rett og slett sagt at i enkelte situasjoner så reagerer vi mennesker slik og slikt. Noen får sinnastemme, noen får utestemme, noen mister stemmen, noen gråter osv. Og sånn er det bare. Men det fine er at når vi er en familie hvor vi er glade hverandre, så kan vi si til den andre at det var litt greit, vi får snakket om det, hvorfor og sånt og så gir vi hverandre en klem og så er vi venner igjen. Det har funka langt veldig fint og det gir rom for at hun eventuelt kan si fra en annen gang. Man får fylt opp dårlig samvittighetskontoen, men det meste lar seg fikses med en prat på fanget og eventuelt en solid soft ice på søttende mai!
bIomstre Skrevet 13. mai 2014 #14 Skrevet 13. mai 2014 Å hjelpes! Går egentlig og venter på tilsvarende katastrofedag her, og i morgen er en god kandidat. Høyt stressnivå om dagen, og det er gjerne da det skjer... Her har vi klart oss med for mye såpe i vaskemaskinen samt følelsesutbrudd både fra vesla og store i dag. Greide heldigvis å reparere, selv om det med vesla satt langt inne. God avgjørelse å stenge av rommet!
Lakrisogvin Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 Det burde ikke være mulig! All mulig sympati!
*Miss Marple* Skrevet 13. mai 2014 #17 Skrevet 13. mai 2014 Hjelpe og trøste, er egentlig alt jeg kan si! Sympatiklem oversendes.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. mai 2014 #18 Skrevet 13. mai 2014 Oj oj oj, er det virkelig mulig! Nesten materiale til en sitcom det der Du har all min sympati, og jeg må også bare innrømme at jeg smilte litt når jeg las det... Sug luts smoothieuhell har jeg sett nevnt før, hva var det? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/141333666-til-alle-dere-som-tror-dere-er-intelligente-og-kan-fysikk-og-faanskap-generelt/Det er smoothier, ris til alle kanter og bokhylle tissing - 3 innlegg og jeg har nesten ledd på meg brokk Takk for god lesning
Gjest beef sister Skrevet 13. mai 2014 #19 Skrevet 13. mai 2014 Å, fy!!!!! Min dypeste sympati. Stakkars, stakkars deg!
Iiiiik Skrevet 14. mai 2014 #20 Skrevet 14. mai 2014 Å, er det virkelig mulig? Håper dagen i dag blir bedre.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 14. mai 2014 #21 Skrevet 14. mai 2014 Oi, her var det mye som gikk galt. Fikk skikkelig vondt av deg, sender over sympati og en styrkeklem med ønske om en bedre dag i dag
Himmel og hav Skrevet 14. mai 2014 #22 Skrevet 14. mai 2014 Hvor hardt har du trampa Murphy på tærne, egentlig? For dette må jo være hevn for årevis med skiver som har landet med syltetøyet opp, kaffekopper som er reddet på streken, og en mengde marginer som har stått trofast på din side! Uff, håper dette blir en bedre dag for deg!
amandine Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #23 Skrevet 14. mai 2014 Sånn. Da er dagen kommet. Etter en laaang natt uten søvn. Kan dere fatte og begripe hvordan det har seg at mannen får ligge helt i fred men jeg må dele både dyne og pute med lillebror? Ikke snakk om å ligge på midten her, nei! Åh mamma, du har så deilig dyne (ja takk, det vet jeg, tidenes letteste dundyne med 100% silketrekk på) mumlet lillebror søvndrukken mens han nappet den til seg flere ganger i natt. Jo takk, jeg har det behagelig og kjølig her ute på kanten av sengen. Har iallefall detaljplanlagt dagene fremover. Så nå kaffe, mellommåltid og pc før jeg tar på sko og tålmodighet for å støvsuge lillebrors rom. Det er glass over alt. I senga, i lego-kassen, i utkledningstøyet og i Brio-kassen. Godt jeg ikke skal på jobb før 15.30. BLÆ.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. mai 2014 #24 Skrevet 14. mai 2014 Ugh, lykke til med oppryddingen. Det står for meg som et mareritt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå