Gå til innhold

Dere med barn under 6 år. Har de Ray Ban solbriller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: b26ea...550
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jada. Rolex klokke har de også.

Skrevet

Selvfølgelig ikke

Anonymous poster hash: 057b9...67b
Skrevet

Har et par Ray Ban i barnestørrelse, kjøpt hos optiker en gang. Alle fire ungene har brukt dem...

Så har vi utallige solbriller kjøpt på Cubus, HM, apoteket o.l. Har fire unger og solbriller er det rundt omkring overalt føler jeg, i bilen, i skuffen, i gangen, i vesken osv ;)

Anonymous poster hash: ff19f...750
Skrevet

Kjøper solbriller hos optiker, men holder prisen lav fordi de forsvinner, men aller mest fordi jeg syns det er uinteressant med solbriller. Det viktigste for meg er at de sitter godt, barna liker dem og at de er gode for øynene.

Skrevet

Min var 1 år gammel da han fikk sine første Ray Ban. Men de er det ikke vi foreldrene som har kjøpt, for jeg synes det er galskap.

Skrevet

Mine fikk sine første rayban da de var 2-3 år. Egentlig galskap, men jeg jobber som optiker, så betaler ikke så mye for dem og det viktigste har vært at de sitter godt på, ikke hvilket merke de har. Men det hadde vært veldig rart for meg å gå på f.eks H&M, apoteket el å kjøpe solbriller.

Anonymous poster hash: 6d374...27d
Skrevet

2 par gucci og et par chanel, er ikke så begeistret for Ray ban

Anonymous poster hash: ad012...f85

Skrevet

Hehe, nei men vurderte å kjøpe til eldstemann på 6 år når de var på tilbud:) Men ser jo at det er liten vits da de mest sannsynlig blir borte eller ødelagt innen kort tid.

Anonymous poster hash: 1cbd1...ca5
Skrevet

Lille fikk et par når hun var fem, skal få nye nå, er syv. Men vi bor på Oslo vest da og de er jo ikke sååå dyre...

Anonymous poster hash: 93cd4...113

Skrevet

Aner ikke hvilket merket. Etter å ha vært innom fire butikker (H&M, lekebutikk og to apotek) fant vi endelig ett par hos optiker som fremdeles satt like godt etter litt hopping og en løpetur i butikken. De kostet ca 200 kr. Neste gang går vi rett til optiker....

Skrevet

Min 3 åring har Ray Ban pilotbriller rett og slett fordi jeg synes han er så utrolig tøff med dem. Han har stort sett arvede billigklær ellers, så bare et innfall jeg fikk mens jeg venta på et fly. Kosta 499, har spontanshoppet dustere og dyrere til meg selv, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 13682...d76

Skrevet

Mine fikk sine første rayban da de var 2-3 år. Egentlig galskap, men jeg jobber som optiker, så betaler ikke så mye for dem og det viktigste har vært at de sitter godt på, ikke hvilket merke de har. Men det hadde vært veldig rart for meg å gå på f.eks H&M, apoteket el å kjøpe solbriller.

Anonymous poster hash: 6d374...27d

Samme her :) er ikke optiker, men jobber i den bransjen, så rabatten jeg får gjør det verdt det :)
Skrevet

Min 6 år gamle datter har faktisk Ray Ban solbriller, men hun hadde hatt de noen mndr før jeg så hvilket merke de var. Hun har en synsfeil som gjør henne lyssky og får i den forbindelse dekket solbriller (filterbriller). Så vi plukket bare ut et par hos optikkeren som hun likte.

Anonymous poster hash: d9a1a...f51

Skrevet

Nei, hun har noen skikkelig søte rosa hjerte-solbriller. Kjøpt på H&M tror jeg.... :-)

Anonymous poster hash: ddcd0...110
Skrevet

nei, her gikk vi heller for lynet mcqueen på coop obs til 99,- de er jo helt rå, fulgte med matchende etui også :D

Anonymous poster hash: 2d127...311

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...