Gå til innhold

Bekymret for vesle Michelle Rasmussen! (Forstår hun ingenting?!?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett bildene Anna legger ut av sin lille 2 åring som POSER i bikini?? Jeg har reagert på bilder av henne før, hvor hun står med hånda i siden og lager trutemunn, men nå går det over alle grenser! Det er jo nødt til og være Anna som forteller henne hvordan hun skal posere!

Tragisk at denne unge mammaen IKKE forstår hva dette kan føre til! Pedofile som kopierer bildene og misbruker dem er ett eksempel. Kidnappingsfare er ett annet.

Er dere enig med meg eller er jeg bare ei skikkelig høne???

Anonymous poster hash: 23ea1...6dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare se på de 2-3 siste innleggene hennes

Anonymous poster hash: 23ea1...6dd
Skrevet

Jeg er litt enig. Men syns du er litt høne for at du henger deg opp i det. Føler alle syns det er greit å kritisere henne for alt, bare fordi hun har en blogg.

Anonymous poster hash: 3e784...c1a

Skrevet

Legger aldri ut lettkledde bilder av datteren min på bloggen. Ei heller nærbilder av ansiktet. Synes ikke du er en høne...

Anonymous poster hash: 5f8ba...b98
Skrevet

Det MÅ ikke være Anna som ber henne gjøre slike poser, nei. Småjenter gjør slik støtt og stadig, avhengig av personlighet.Trr ikk du trenger å være bekymret for lille Michelle, jenta har det godt. Finnes barn som har det MYE verre enn henne.

Anonymous poster hash: fb22a...d94
Skrevet

Finner ingen trutmunnbilder jeg da? Mulig jeg er blind?

Skrevet

Finner ingen bilder hvor jenta poserer i bikini jeg... Altså, jeg ser jo at hun har på seg bikini, men ingen hvor hun poserer på en måte som er unormalt for en 3 åring.

Skrevet

Nå måtte jeg faktisk lese igjennom de tre siste innleggene der to ganger, for jeg kan faktisk ikke forstå hva du tar sånn på vei for. Det er en liten jente i bikini, hun leker og er glad, hun poserer da ikke på noen måte. Hvor lurt det er å legge ut lettkledde bilder på en blogg er en annen diskusjon, men du har da ingen grunn til å sette morens evner og ressurser i tvil.

Anonymous poster hash: abb10...247

Skrevet

Helt seriøst HI!

Helt uskyldige, søte bilder av en liten jentunge! Om barn skal publiseres på blogger er en annen problemstilling, men ikke noe galt med disse bildene du snakker om!!

Da må man slutte å gå på stranden, i svømmehallen og alt da hvis man skal være redd for at det ligger pedofile og lusker bak hver busk...!

Synes bildene var nydelige jeg, en søt liten jente!

Anonymous poster hash: bf806...601

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...