Gå til innhold

Å vitse om voldtekt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min samler på russekort og kom i dag stolt hjem med en ny bunke. Han ba meg om å hjelpe til med å oversette noen av vitsene som stod på engelsk. Denne dukket opp: "I´ll rape a pregnant girl and call it a threesome".

Jeg klarte heldigvis å dikte opp en annen vits til sønnen min, men jeg er så sjokkert. Er dette virkelig greit? Kjenner jeg har mest lyst til å ringe nummeret på kortet og høre om han er klar over hva han egentlig har skrevet. Og at små barn leser dette og ser på alle russ som forbilder. Nå er det jo mange vitser på russekort som ikke egner seg for sarte barneøre, men akkurat denne krysset en strek.

Er dette greit? Hva bør jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 6b645...9c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert stolt over kortet den dagen han selv skal bli far! Makan til setning, skjønner godt du ble sjokkert!

Anonymous poster hash: a914d...810

Skrevet

Komplett idiot, høres det ut som. Høres ut som en som er skånet for livets brutaliteter.

Anonymous poster hash: 3bc74...131

Skrevet

Bare vent til han kommer hjem med samme vitsen på norsk og at han kan lese. Venninnen til jentungen hadde fått tak i et russekort med en vits i samme kategori. Når jeg kom for å hente på sfo så stod det åtte små jenter og lurte på om jeg kunne fortelle hva voldtekt betydde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...