Gå til innhold

tannlege og narkose

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært i narkose i forb med tannlegebesøk?

hvordan funker det? får man fikset alt som er å fikse på en gang?

vurderer dette pga ekstrem tannlegeskrekk, og dessverre altfor mye som må gjøres med tennene mine... regner med at jeg må betale selv, så hvor mye har dere evt betalt for dette?

Anonymous poster hash: 73ec7...d60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det. Gikk fikset alt, inkl. Fyllinger som var klare for utskifting "innen relativt" kort tid. Var VE

Anonymous poster hash: 45abf...d49

Skrevet

men hvor mye koster dette?

Skrevet

Jeg gjorde det. Med meg så var det mye, så jeg var i narkose to ganger. Kostet litt i overkant av 64000,- Jeg fikk det dekket av NAV. Nå 10 år etter må jeg inn igjen, nå verre enn jeg var sist. :(

Anonymous poster hash: 2b0e7...f74

Skrevet

Hvirdan gikk du frem for å få narkose? får "alle" dette så lenge man betaler for det? kan jeg spørre hvorfor du fikk det dekket?

Skrevet

Hvirdan gikk du frem for å få narkose? får "alle" dette så lenge man betaler for det? kan jeg spørre hvorfor du fikk det dekket?

Du må kontakte en tannlege som driver med narkose. Så må du inn på sjekk også ordner de time til narkose. Jeg fikk det dekket fordi jeg ikke hadde inntekt.

Anonymous poster hash: 2b0e7...f74

Skrevet

Om du ikke får det dekket er det et godt alternativ å reise til Tyrkia, Polen eller Latvia. Da får du førsteklasses service for en fjerdedel av prisen. 

Anonymous poster hash: 8fe2d...70e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...