Gå til innhold

Hvilket bilsete til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sett på maxi cosi og britax sitt. Noen som har erfaring med disse setene?

Egentlig syns jeg disse setene ser så enkle ut, men samtidig syns jeg besafe sine virker veldig store og tunge..

Anonymous poster hash: ee48d...0b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sett på maxi cosi og britax sitt. Noen som har erfaring med disse setene?

Egentlig syns jeg disse setene ser så enkle ut, men samtidig syns jeg besafe sine virker veldig store og tunge..

Anonymous poster hash: ee48d...0b8

Besafe izi go er det beste setet vi har hatt. Lett, enkelt i bruk og best i test.

Anonymous poster hash: 15b0c...b1b

Skrevet

Izi sleep, Maxi cosi har korte seler, irriterende pute i rumpa og er lite hvis du får lang unge

Anonymous poster hash: 34d4f...432

Skrevet

Maxi cosi er jeg fornøyd med. Jeg har en lang gutt (ligger øverst på det skjemaet hos helsesøster), og brukte det setet til han var nesten 1 år, så det holder lenge. Og puta i rumpa er det bare å ta ut når ungen ikke trenger den lenger.

Skrevet

Izi sleep, Maxi cosi har korte seler, irriterende pute i rumpa og er lite hvis du får lang unge

Anonymous poster hash: 34d4f...432

Puta skal jo tas ut etterhvert, det er spedbarnsinnlegget... Hvordan du får setet til å bli lite skjønner ikke jeg, her klatret toåringen oppi for noen dager siden og fikk nesten klippet på selene. Hadde de vært trukket ut Max tror jeg han hadde klart det.

Anonymous poster hash: b8b65...4d3

Skrevet

Min store gutt vokste ut av Izi Sleep da han var 6 mnd. Da måtte vi over til maxi cosi, mye lettere var det også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...