Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Vi har sett på maxi cosi og britax sitt. Noen som har erfaring med disse setene? Egentlig syns jeg disse setene ser så enkle ut, men samtidig syns jeg besafe sine virker veldig store og tunge.. Anonymous poster hash: ee48d...0b8
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Vi har sett på maxi cosi og britax sitt. Noen som har erfaring med disse setene? Egentlig syns jeg disse setene ser så enkle ut, men samtidig syns jeg besafe sine virker veldig store og tunge.. Anonymous poster hash: ee48d...0b8 Besafe izi go er det beste setet vi har hatt. Lett, enkelt i bruk og best i test. Anonymous poster hash: 15b0c...b1b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Izi sleep, Maxi cosi har korte seler, irriterende pute i rumpa og er lite hvis du får lang unge Anonymous poster hash: 34d4f...432
VE-G Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Maxi cosi er jeg fornøyd med. Jeg har en lang gutt (ligger øverst på det skjemaet hos helsesøster), og brukte det setet til han var nesten 1 år, så det holder lenge. Og puta i rumpa er det bare å ta ut når ungen ikke trenger den lenger.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Izi sleep, Maxi cosi har korte seler, irriterende pute i rumpa og er lite hvis du får lang unge Anonymous poster hash: 34d4f...432 Puta skal jo tas ut etterhvert, det er spedbarnsinnlegget... Hvordan du får setet til å bli lite skjønner ikke jeg, her klatret toåringen oppi for noen dager siden og fikk nesten klippet på selene. Hadde de vært trukket ut Max tror jeg han hadde klart det. Anonymous poster hash: b8b65...4d3
Mor di! Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Min store gutt vokste ut av Izi Sleep da han var 6 mnd. Da måtte vi over til maxi cosi, mye lettere var det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå