Gå til innhold

Bestille Reductil på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra utlandet. Noen som kjenner til det?

Anonymous poster hash: 6c8d2...08b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får begynne og trene og spise sunt. Det er det eneste som hjelper. Reductil er forbudt i Norge og det er det en grunn til. De har farlige bivirkninger.

Anonymous poster hash: db44e...180

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke trene pga sykdom. For øvrig spurte jeg om noen hadde bestilt dette på nett.

Anonymous poster hash: 6c8d2...08b

Skrevet

Jeg gikk på reductil i min ungdom.... funka dårlig. Men nå er det hvist forbudt.....

Oi, sorry, kan ikke svare på det du spør om!

Anonymous poster hash: c4818...578
Skrevet

Lurer på hvilken sykdom som gjør det umulig å trene. Alle kan bevege seg litt! Hvis du bestiller et ulovlig legemiddel, stoppes det av tollvesenet og du får din straff.

Anonymous poster hash: db44e...180

Skrevet

Bad idea... En ting er risikoen i forhold til tollvesen og straff, noe helt annet er at du har null garanti for at det du bestiller faktisk inneholder det du tror i den mengden du tror.. Det kan være null virkestoff eller for mye virkestoff, eller det kan være andre farlige stoffer... Å risikere sin helse for noe sånt er rett ut sagt tragisk, reductil ble trukket av markedet av god grunn og det er galskap å sjanse på å ta en sånn medisin som den gang den faktisk var å få på resept krevde nøye oppfølging fra lege med hyppige kontroller.... 

Anonymous poster hash: 3afaf...0f5
Skrevet

Det har vært gjort en del stikkprøver, og mange av de som tror de har bestilt reductil mottar placeboprodukter (noen av dem inneholdt også skadelige stoffer).

Så jeg vil ikke anbefale det. Akkurat årsaken til at de er tatt av markedet hadde jeg ikke bekymret meg så mye om, det er fortsatt en lav-lav risiko som oppveies grundig av risikoene ved å være betydelig overvektig (det er bare at det kan man ikke saksøke legemiddelprodusenter for om man dør av det).

Anonymous poster hash: 6aa23...91d
Skrevet

Jeg prøvde reductil 1 mnd for 6 år siden, ble innlagt med akutt nyresvikt og lå på sykehuset i 14 dager pga de tablettene.... Jeg ville ikke ha prøvd de igjen...

Anonymous poster hash: 294b1...a10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...