Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Må tydeligvis bare innse det, jeg har blitt en matsnobb... Vi drar på ferie i morgen, så jeg var innom butikken for å handle en enkel middag som vi kan spise mens vi pakker. Og jeg endte opp med ferdig pizzabunn, ferdig saus og ferdig revet ost osv. Og jeg måttet bære alt i hendene, for de var tom for kurver ved inngangen. Og jeg kjente så veldig på at jeg virkelig ikke ville møte noen jeg kjente, det hadde vært så pinlig med hendene fulle av drittmat. Ja, jeg veit det er teit, men jeg syns det var pyton Så, hva er deres særheter, hva hater dere å handle? Anonymous poster hash: 5da6e...a1a
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Du er jo ingen matsnobb når du spiser drittmat. Anonymous poster hash: 3ab2d...724
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Du er jo ingen matsnobb når du spiser drittmat. Anonymous poster hash: 3ab2d...724 Så søt du var da... Anonymous poster hash: 5da6e...a1a
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Du er jo ingen matsnobb når du spiser drittmat. Anonymous poster hash: 3ab2d...724 Så søt du var da... Anonymous poster hash: 5da6e...a1a Du sier det jo selv, at du kjøpte drittmat! Jeg bare siterer deg på deg. Anonymous poster hash: 3ab2d...724
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 hater å kjøpe tamponger.. hjelper ikke at lillebroren til bestevenninna mi jobber i butikken som er nermst oss... aner ikke hvorfor men det er pinlig.. Anonymous poster hash: ba828...fa9
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Er nå da faktisk ingen mat jeg blir flau, over å kjøpe på butikken. Men jeg ser at jo eldre jeg blir, jo mer setter jeg pris på god mat, laget av gode råvarer. Junk Food har jeg ikke klart på noen år. Og jeg blir veldig lett skuffet da jeg spiser borte. Jeg har og blitt sær på hvor jeg spiser ute, alt for mange steder de ikke serverer god nok mat. Dette føler jeg er litt et problem, da de rundt meg ikke er sånn. For de er glad i junk Food, og de bryr seg ikke mye om mat. Var på ferie hos familie en uke nå. Første dagen var det kjøttpølse med potet til, ikke noe tilbehør, og dette mente de var godt. Så ble til at jeg lagde mesteparten av maten, så vi kunne få god mat. Anonymous poster hash: 128c5...b77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå