Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Jeg blir vel hogd hodet av nå, men jeg jobber i lag med en som jobber veldig sakte og som må ha spesiellt arbeid. Jeg pleier ofte å hevde meg over han og si at jeg har mye bedre utdannelse en han og at han bare er en belastning for jobben min. Jeg jobber på Kapphal. Han klarer ikke å sette varene kåskikkeligt på plass, han bretter sammen feil når han skal legge på plass klær og han somler veldig når han snakker til kundene. Jeg har sagt til han at jeg ønsker at han får sparken snart og at vi ikke kan ha sånne klumsete ansatte i vår butikk. Da blir han lei seg. Jeg bare overser det og tenker at det er hans egen feil. Anonymous poster hash: efce4...545
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Må du slutte å spamme jomfruer/snydens! Anonymous poster hash: a6e75...269
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Snydens..... eller hvilket navn bruker du nå? Anonymous poster hash: 8c150...95a
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Snydens..... eller hvilket navn bruker du nå? Anonymous poster hash: 8c150...95a "Solen etter midnatt." Anonymous poster hash: a6e75...269
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Snydens..... eller hvilket navn bruker du nå? Anonymous poster hash: 8c150...95a Hæ? Hvem er det?. Nei jeg skriver dette innlegget helt seriøst Jeg lurer på om jeg har vært for krass mot min kollega, eller om det er riktig av meg å være så bestemt mot han? Anonymous poster hash: efce4...545
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Det har du faktisk ingenting med og du var direkte stygg! Om dette plager deg får du ta det opp med sjefen. Om denne andre ansatte tar opp din oppførsel vil du få advarsel for trakkasering! Håper dette er en tulletråd, hvis ikke: SKAM DEG! Anonymous poster hash: 24c47...b53
♥Nemi♥ Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Riktig å være bestemt? Hvordan er du bestemt?" Åh, jeg er mye større og sterkere enn deg! Min pappa banker din pappa.... " Ja, du gjør nok alt rett ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Har du tatt litt for mye av vinen igjen nå da... Anonymous poster hash: d582e...c1b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Riktig å være bestemt? Hvordan er du bestemt?" Åh, jeg er mye større og sterkere enn deg! Min pappa banker din pappa.... " Ja, du gjør nok alt rett ;-) Jeg mener at vist kunedene skal få god servce, så må vi ha gode og flinke ansatte de ikke sånne som jobber så sent, Jeg sier i fra at sånn må han ikke gjøre osv. Anonymous poster hash: efce4...545
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Troll. Om ikke så kan du få sparken for trakassering. Anonymous poster hash: 7fb7d...7fa
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Snydens..... eller hvilket navn bruker du nå? Anonymous poster hash: 8c150...95a "Solen etter midnatt." Anonymous poster hash: a6e75...269 Eller Jomfruer eller Heidi-damen eller Fru Åsta eller Brilledamen eller Blomsterfiffi osv. osv. osv... For profilbildet du hadde tidligere i ettermiddag var samme fyr som hadde bilde her for en tid tilbake. Du er rapportert atter igjen, og du vet jo hva som skjer videre... Anonymous poster hash: 8c150...95a
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 La trollet være folkens. Dette er tydeligvis den samme som driver og dytter opp mange gamle tråder i dag og spammer der også…. Anonymous poster hash: 85ecc...078
Himmel og hav Skrevet 24. desember 2014 #13 Skrevet 24. desember 2014 Spam slettet Himmel og hav Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå