Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Må ha meg ny tlf.. men klarer ik bestemme meg for hvilken..;-) eg liker utsendet og hvordan den er å holde, best hos s5. Og at den er støv ig vannavstøtende hjelper jo og.. har en s3 nå, så går jo og i samne banen.. men... bildegreiene på htc m8 virket mye mer avansert og kjekt å ha med å gjøre. . At bildene ble bedre og man kan redigere de mye mer. Trodde det skulle være det samme opplegget på s5 ang bilderedigering, men virket ik sånn på de infogriene eg har sett? Var en i telekiosken som sa det dør de kom ut... på tester så har det virket som det er litt heng i s5 og.. Dette ble vel bare vas..hehe... men.. er det noeb som har en av de tlf og kan fortelle meg om de er fornøyd? Har bare vært tull med den eg har nå, alt henger og kamera og blitz samkjører ikke, og er noe galt, så bildene blir ødelagt. Vil ha en tlf med godt kamera, da det ofte er tlf en har tilgjengelig i de små øyeblikkene som er verdt å beholde...:-) men selvsagt også en tlf som virker som den skal...;-) Og er det stor forskjell til forgjengerene? Eller hadde det funket å kjøpt de også lizm? De er jo litt billigere... noen tips? Anonymous poster hash: b885e...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå