Gå til innhold

Robotstøvsuger!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har det her? Er dere fornøyde? Hvilken modell er aller best?! :D

Anonymous poster hash: ef7d2...1f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en, den fungerte i 10 minutter hos oss før den ble "ødelagt". Men vi har hund, og pelsen satte seg fast i hjulene så den ikke gikk fremover lenger.
Uansett, det var i alle fall ikke noe for oss, om vi må støvsuge før det støvsuges... Dessuten slet den med å komme over en type overgangsterskel.
Husker ikke hvilken type, men prisen var ca 1800kr mener jeg.

Skrevet

Vi har ikke, men et vennepar har. De har tre store hunder og de er såre fornøyd. Aner ikke hva de betalte, eller modell. Men de har diger åpen løsning med stue/kjøkken, samt en gang, vil tro det dreier seg om 50-60 kvm totalt. Det funger godt i de store åpne rommene hvor de har minimalt med møbler og ingen tepper på gulvene. Men de har testet den litt i kjellerstua og på soverom og slikt, der fungerer det ikke, rommene blir for små og den kjører seg fast. Så om man har små rom, med dørterskler ser jeg ikke vitsen, men har man alt på en flate og åpne løsninger kan det være et greit alternativ. 

Anonymous poster hash: 1b757...912
Skrevet

Vi har akkurat fått!

Den heter Irobot Roomba. Så langt fungerer den fint :)

Skrevet

Jeg har en roomba. Boren min har et annet merke. Jeg elsker min. Men jeg har ikke hund, ingen tepper, og har til en viss grad ommøblert leiligheten slik at roombaen skal komme fram. 

Må støvsuge innimellom uansett selvsagt. Men vilt hvor mye svevestøv/hybelkaniner den tar på tross av at vi nesten setter den på hver dag! Fungerer genialt med et lite barn som ellers ville spist matrester/sand, alt en aktiv storebror drar med seg inn huset. 

Men for at den skal fungerer optimalt må du ha lite ting på gulvet/store flater. Og du må først rydde opp alt av leker + især ledninger så den ikke vikler seg inn i de. 

Jeg bruker å sette den på når jeg forlater leiligheten om morgenen. For den bråker også litt og bruker en liten evighet. Men oi så deilig å komme hjem og gulvet er støvsugd.

Anonymous poster hash: f5260...392

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...