Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er 25 år ( ble i år) og skal visstnok ta celleprøve for første gang! Skummelt. Har nettopp født også, kan jeg da vente en stund tror dere? Anonymous poster hash: cea1b...079
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Hører rykter om det er veldig dyrt for slike undersøkelser:P Blir 26 i høst, så bør vel bestille meg en time snart.. Anonymous poster hash: e76b3...376
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Hører rykter om det er veldig dyrt for slike undersøkelser:P Blir 26 i høst, så bør vel bestille meg en time snart.. Anonymous poster hash: e76b3...376 Dyrt? Det er en vanlig legetime men vanlig egenandel. Celleprøve er helt ukomplisert. En liten børste blir satt inn i vagina og rullet et par runder ved livmorhalsen slik at det er masse celler på børsten. Denne blir så penslet over et objektglass etterpå og sendt til laboratoriet. Anonymous poster hash: 96080...007
<3 2G <3 Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Det er ikke store forskjellen på an vanlig GU og dette. Jeg har tatt celleprøve mange mange ganger, litt ubehag men fort gjort. Bestill deg time til fastlege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå