Gå til innhold

Lut lei svigers! Klage klage....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har på 11 året invitert de hit på 17 mai til middag,kaffe og de vanlige 17mai greiene. Tradisjonen er at min familie samles her julaften,nyttår og 17 mai. Har faste tradisjoner hos svigers og på andre merkedager. Inviterer alltid svigers når vi er her. Ikke ett eneste år har de kommet hit til jul ( vi har tre unger),nyttår eller 17mai. Vi stiller når de inviterer. Greit om de er sammen med søsknene til mannen min og deres barn, men de velger alltid de foran oss da de er der både til jul og de andre høytidene, ellers velger de å sitte hjemme alene.

Nå fikk vi nok et avslag på 17 ,de sa først ja for så å si de heller ble hjemme... Men kom igjen når det er barna våre sin bursdag , da forventer de at vi inviterer dem og allesøsken med barn da "familie er sååååå viktig". Kjenner jeg er mektig lei, de ser jo ikke ungene våre med mindre vi kommer til dem. Mine barn har min familie, men synd å si det så har de ikke min mann sin familie...

Da vi giftet oss i utlandet hadde vi bare med oss mine og hans foreldre. På vei ut av kirken sa min svigermor høyt; det hadde nå vært bedre med familien tilstede... Jo takk, uten mine foreldre som stiller opp for både oss og ungene og som vi koser oss masse sammen med hadde vi ikke hatt noen familie...

Dagens utblåsning....

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Sender deg en bamseklem!

Selv er jeg utrolig heldig når det gjelder svigers da de er mer som foreldre for meg enn mine egentlige foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...