Tired mama Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Var på shopping for å kjøpe meg noe nytt til årets badesesong. På tide etter å ikke ha kjøpt meg ny bikini på veldig mange år. Jeg har aldri hatt noe problemer med å vise meg på stranden og har vært fornøyd med kroppen min. Meeeeen...... Etter tre barn er jeg ikke lenger noen sylfide, og det er ikke lenger noen menn som snur seg etter meg på gata.... Men det gjør heller ikke noe. Siden kroppen ikke lenger er som den var da jeg var ung og tynn, tenkte jeg å lete etter en badedrakt, og fant en veldig fin (og småsexy?) en på HM. Tenkte at denne måtte vel passe meg. Litt sånn badedraktaktig som dekket magen og greier. Kledde av meg og tok på denne badedrakta. Hjelp!! Det så jo bare heeeelt feil ut! Sånn kan man ikke vise seg ute blant folk. Sååå... som dere skjønner, så er magen hovedproblemet mitt! Finnes det en FIN, HELDEKKENDE badedrakt med hold-in på magen? Da tenker jeg sånn skikkelig hold-in, som gir meg timeglassfigur altså. Jeg bryr meg ikke om lår og rumpe, synes former generelt er fint. Men har virkelig fått komplekser for magen min... Jeg har null peil, men tenkte at dere DIB-damer må vel kunne være til hjelp her, dere som kan det meste om det meste! ;-) Tips til butikker/badedrakter/et-eller-annet-jeg-kan-ha-på-stranda?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Fine pupper! Men enig i at den badedrakten var lite flatterende ja Ellos har mange fine, også med hold-in. http://www.ellos.no/dame/undertoy-bad/badtoy/badedrakter?rcnt=100 Anonymous poster hash: bc84c...d94
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Denne kanskje? http://www.ellos.no/speedo/speedo-sculpture-simply-glow-printed-1-piece/436062?N=1z141puZ1z141y6Z1z13u80Z1z141od&rcnt=100&Ns=RankValue2|1&Nao=41&selArt=121047 Anonymous poster hash: bc84c...d94
Nettisen:) Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Du har virkelig fine pupper! Change pleier å få noen fine badedrakter. Jeg har ikke kjøpt i år, men verdt et forsøk:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Kjempefin kropp du har! Jeg er dødsmissunnelig Men er enig i at den badedrakten ikke fremhevet det beste. Du burde bruke en som dekker over det du vil(magen), og som kanskje viser litt kløft? Sånn type som den over her fra ellos, se etter slike! Anonymous poster hash: dff13...2eb
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Denne vil du absolutt kle hahaha http://www.ebay.com/itm/221434718768?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=520307805733&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Anonymous poster hash: 7d2fa...34b
Gjest Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Wow... snasen dame dette er da Men enig at den badedrakten ikke var helt flatterende til kroppen. "Jentene" dine er virkelige lekre Tittet på Sportsmann.no da?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Du har jo ikke stor mage, men hvem som helst som har 100 gram for mye på kroppen kan slite med det snittet på den badedrakten du har på bildet. Så her er det ikke din kropp som er problemet - det er bare feil, feil, feil badedrakt. Slike badedrakter er oppskriften for å få folk som ikke er topptrent til å føle seg fæl. Så slett den tanken! Du har jo en byste som vil gjøre seg fantastisk i badedrakt! Jeg ville gått for noe som er enklere i snitt og farger slik at bysten får mer fokus og tar fokus bort fra de områdene du selv føler på (ikke noe galt i dem heller, men kjenner følelsen). Ta en kikk på disse - den lilla.... finnes også i mørk blå lenger ned. Tror den blir veldig flatterende for din byste, og resten er så nøytral at du ikke får noe fokus på magen som du føler på. http://whatidesire.wordpress.com/tag/bikini/ Anonymous poster hash: 3dded...c31
Tired mama Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 13. mai 2014 Takk for tips damer. Tror jeg skal prøve å finne en Change-butikk. Er LITT skeptisk til å bestille på nett. Jeg overvurderer meg selv hele tiden og ender alltid med å få klær i posten som enten er for små eller for trange eller som ikke passer til min epleform... Men skal sjekke linkene deres bedre ut, damer. Bortsett fra Anonym 15:29. Hehe... Om jeg ikke skulle ønske veldig mye oppmerksomhet da. ;-) Takk igjen for hjelpen, fine damer!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Wow er det dine pupper el silikon? Ikke flatterende på magen men vis gjerne puppene slik. Anonymous poster hash: 91811...b9b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Takk for tips damer. Tror jeg skal prøve å finne en Change-butikk. Er LITT skeptisk til å bestille på nett. Jeg overvurderer meg selv hele tiden og ender alltid med å få klær i posten som enten er for små eller for trange eller som ikke passer til min epleform... Men skal sjekke linkene deres bedre ut, damer. Bortsett fra Anonym 15:29. Hehe... Om jeg ikke skulle ønske veldig mye oppmerksomhet da. ;-) Takk igjen for hjelpen, fine damer! Hvis du bor i eller rundt Oslo, så ta deg en tur innom "Det lille under" på Paleet øverst i Karl Johan. Der er de kjempeflinke til å vise deg hva som passer til din kropp. Er enig med deg i det med å prøve noe før man kjøper, spesielt badetøy. Men på Change er de ofte også flinke. Jeg legger litt mer i bikiniene jeg kjøper, for da får jeg en helt annen "komfor" i dem. Jeg finner bh'er som faktisk sitter, som jeg ikke er redd puppene skal hoppe ut av om jeg bøyer meg eller bare svømmer. Trusene sitter uten å stramme og har riktig snitt. Jeg har tre bikinier som jeg har hatt i 3-5 år, og de er like gode fremdeles. Så lenge de er noenlunde klassisk i snittet har jeg ingen problemer med å gå i dem flere sommere. Jeg skal heller ikke kjøpe meg bikini i år, for de jeg har henger fremdeles med. Så om du har muligheten så legg litt mer i det og få en badedrakt som du føler deg ordentlig vel i. Blir ikke dyrere det enn å kjøpe en ny hvert år. Lykke til i jakten Anonymous poster hash: 3dded...c31
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 Jeg vil gjerne bestille et par slike pupper, takk. Er de til salgs? Altså er de ekte eller har du innlegg? Anonymous poster hash: 1be78...475
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Ellos har en fin med Hold in Anonymous poster hash: a04ed...37d
Tired mama Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #14 Skrevet 13. mai 2014 Takk for enda flere tips. Er innom Oslo støtt og stadig, så skal helt klart sjekke ut Det lille under også. Og jada, puppene kan kjøpes. De hadde ikke sett slik ut etter tre barn om de var ekte. ;-)
Nettie+jentungen Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 Ingen gode tips om badedrakt... men WOW for en kropp! Jeg vil også ha sånne pupper!
Jojo x3 Skrevet 13. mai 2014 #16 Skrevet 13. mai 2014 Her var det mange gode tips syns jeg http://www.klikk.no/emne/badedrakt PS, wow, tenk å ha så flotte pupper etter tre barn!
Tired mama Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #17 Skrevet 13. mai 2014 Her var det mange gode tips syns jeg http://www.klikk.no/emne/badedrakt PS, wow, tenk å ha så flotte pupper etter tre barn! Synes den Speedo Prem Finesse så bra ut, siden den LOVTE å holde love handles'ene inne. Men ser for meg at puppene mine kommer til å se helt jævlige ut i den. Og som sagt; operert, operert, operert...
PRobert Skrevet 13. mai 2014 #18 Skrevet 13. mai 2014 Jeg ble faktisk glad av denne tråden jeg, for jeg har like fine pupper som det der etter to barn Men ja, finn en annen badedrakt Selv foretrekker jeg heldekkende, hater å vise magen min jeg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå