Gå til innhold

Leker i innebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planlagt bursdag for niåringen vår (gutt) i dag. Men jeg hadde jo ikke planlagt regn! Nå må vi finne på noe annet enn den eneste leken guttungen hadde så lyst til (kaste piler på vannballonger). Jeg har noen småideer som rebusløp for eksempel, men ingenting jeg virkelig har falt for. Er det noen som har noen slående ideer til artige inneleker? Vi blir ikke mange, 6 gjester + bursdagsbarnet.

Anonymous poster hash: 53f85...137
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Putt noen små karameller inni ballonger og blås dem opp, så må de tråkke på ballongene og sprenge dem for å komme til snopet.

La de pynte sine egne muffins. Om de får et par muffins hver og du eller de smører på melis kan de pynte selv med kakepynt du setter i skåler på bordet (nonstop, sukkertopper, seigmenn, melkepletter o.l.)

Da sønnen min hadde 9 års dag skulle han på død og liv ha noen sånne cotailsverd på butikken, visse ikke helt selv hva han skulle ha de til, men han skulle ha de. Tilfeldigvis hadde vi en skål med seigmenn på bordet og jeg vet ikke hvor lenge guttene lekte med dette altså. Seigmennene holdt i sverdene, de fektet og slåss med hverandre, mistet armer og ben (inn i munnen på eieren) osv. Kanskje ikke den fineste og koseligste bursdagleken, men herlighet så gøy de hadde det med den rolleleken ;)

Anonymous poster hash: 46d04...93b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...