Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Om vi f eks sitter og prater om vi skal ha flere barn, så kan han komme med kommentarer som " man må gjøre noe for å få til barn skjønner du", og når barnet vårt ble 3-4-5 mnd så sier han slikt som " ja da er det 9 mnd pluss 3-4 mnd siden sist", "det må være måneskinn for at det skal bli noe".Merker jeg blir provosert! Greit det er lenge siden, men det er pga svangerskap, men også pga at vi kysser / klemmer aldri! Han vil kun borti meg om han vil ha seg noe! Om kveldene sitter vi på hver vår tlf.. Hva hadde dere sagt om samboeren deres sa sånt foran andre? Ville dere svart han der og da, eller tatt det etterpå? Anonymous poster hash: 8b252...8be
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Ville ha tatt det opp etterpå. I tillegg tror jeg dere har godt av å ha mobilfri sone etter middag eller no.. Anonymous poster hash: 91df2...c12
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Mannen her prøvde å være morsom en stund etter fødselen, foran vennene våre (jeg hadde revnet en god del og brukte lang tid på å føle meg klar igjen) Jeg tror det var en av de første gangene vi hadde barnevakt og vi skulle kose oss med en bedre middag sammen med flere vennepar. Det var en som kommenterte at det sikkert kom til å bli noe action nå som vi hadde barnevakt, jeg husker ikke hvilken "morsomhet" mannen min kom med, men han fikk så hatten passet av damene rundt bordet Anonymous poster hash: 29ff0...026
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 sleng med leppa tilbake, dakommer han nok aldri til å tørre å kommentere noe igjen:) driter han deg ut , driter du han ut.. Anonymous poster hash: 9c366...f76
monson Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 jeg tror lett sambo kunna ha kommet med slike komentarer.. selvom de også hadde vært endel sannhet i det så tror jeg at vi hadde ledd av det begge to.. men vi er sånn som tuller om å med hverandre ofte, og det er humoren vår. og det blir aldri sag i en underliggende tone. og er ikke ment til å såre eller noe.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Tja,-kan dere ikke ha mer sex da? Det er jo opp til begge to! Anonymous poster hash: b48f2...743
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå