Gå til innhold

17.mai klær....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ikke første innlegget dere leser...

 

Guttene mine har vokst ut av dressene sine fra i fjor (jeg sa de møtte slutte å vokse sånn! :P) så de trenger nytt. Men nå er mor student, og det er ikke aktuelt med nye dresser. Og så har de ikke vokst nok da sånn de kunne ha arvet..

 

Til spørsmålet mitt... Er det pent nok med nye svarte (?) vanlige bukser og skjorte til? Hva med sko? Tror dressskoa passer, er det pent med det til? Eller de vanlige blinkejiggeskoa?

 

Hva skal deres gutter ha på?

 

Anonymous poster hash: 94424...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttungen på 6 år skal ha på seg beige bukse, rød skjorte (ja, han har rød finskjorte, ikke hvit), blå tøysko/ støvler om det regner og rød ytterjakke. Er det kaldt får han en blå strikkegenser under.

 

Så til spørsmålet ditt, jeg mener det er pent med svart bukse, skjorte og sko. Om dresskoa passer, brukes de, hvis ikke synes jeg barn kan få ha vanlige sko. Jeg kjøper ikke egne finsko som blir brukt maks 2 ganger. Nå kjøpte jeg tøysko for da har han lette sommersko, da guttungen ikke vil gå i sandaler.

Skrevet

Guttungen på 6 år skal ha på seg beige bukse, rød skjorte (ja, han har rød finskjorte, ikke hvit), blå tøysko/ støvler om det regner og rød ytterjakke. Er det kaldt får han en blå strikkegenser under.

 

Så til spørsmålet ditt, jeg mener det er pent med svart bukse, skjorte og sko. Om dresskoa passer, brukes de, hvis ikke synes jeg barn kan få ha vanlige sko. Jeg kjøper ikke egne finsko som blir brukt maks 2 ganger. Nå kjøpte jeg tøysko for da har han lette sommersko, da guttungen ikke vil gå i sandaler.

Kjøpte det i fjor fordi jeg kom over et ganske bra tilbud, ellers et jeg helt enig med deg! Gutta har jo lyst på sånne tøysko i sommer, kanskje de kan få det nå. Det er jo ikke så dyrt!

 

Takker for svar! :-)

 

Anonymous poster hash: 94424...011

Skrevet

svart bukse og en pen skjorte er uten tvil fint nok!

 



Anonymous poster hash: 3132b...965
Skrevet

Absolutt fint nok! Men jeg synes ikke joggesko type blink passer på 17mai da, men det er meg :)
Her stiller hele familien glum i bunad, ungene dog i festdrakter. Og jeg personlig får krampe om jeg ser festdrakt og joggesko, så alle har bunadsko (Kjekt nok så går de om hverandre, så nr 2 og 3 har arvegods etter nr 1) :)



Anonymous poster hash: f2ba5...38e
Skrevet

 

Absolutt fint nok! Men jeg synes ikke joggesko type blink passer på 17mai da, men det er meg :)

Her stiller hele familien glum i bunad, ungene dog i festdrakter. Og jeg personlig får krampe om jeg ser festdrakt og joggesko, så alle har bunadsko (Kjekt nok så går de om hverandre, så nr 2 og 3 har arvegods etter nr 1) :)

 

Anonymous poster hash: f2ba5...38e

Håper dressskoa passer da! De var litt for store i fjor! :)

 

Dere er sikkert kjempefine! Har sååå lyst på bunad til guttene mine! Jeg har bunad da! :)

 

Anonymous poster hash: 94424...011

Skrevet

 

Absolutt fint nok! Men jeg synes ikke joggesko type blink passer på 17mai da, men det er meg :)

Her stiller hele familien glum i bunad, ungene dog i festdrakter. Og jeg personlig får krampe om jeg ser festdrakt og joggesko, så alle har bunadsko (Kjekt nok så går de om hverandre, så nr 2 og 3 har arvegods etter nr 1) :)

 

Anonymous poster hash: f2ba5...38e

Håper dressskoa passer da! De var litt for store i fjor! :)

 

Dere er sikkert kjempefine! Har sååå lyst på bunad til guttene mine! Jeg har bunad da! :)

 

Anonymous poster hash: 94424...011

 

 

Ta akkurat det du vil ta du, men JEG gjør det ikke ;) Ikke bruk penger du ikke har på noe du egentlig ikke trenger :)

Håper det! Mitt første år som voksen med ordentlig bunad :) Gleder meg som en unge!!

 

 

Anonymous poster hash: f2ba5...38e

Skrevet

Du velger hva du vil pynte dine barn i. Hvor gamle er de da?

 

Anonymous poster hash: ffa66...b9f

Skrevet

 

 

 

Absolutt fint nok! Men jeg synes ikke joggesko type blink passer på 17mai da, men det er meg :)

Her stiller hele familien glum i bunad, ungene dog i festdrakter. Og jeg personlig får krampe om jeg ser festdrakt og joggesko, så alle har bunadsko (Kjekt nok så går de om hverandre, så nr 2 og 3 har arvegods etter nr 1) :)

 

Anonymous poster hash: f2ba5...38e

Håper dressskoa passer da! De var litt for store i fjor! :)

 

Dere er sikkert kjempefine! Har sååå lyst på bunad til guttene mine! Jeg har bunad da! :)

 

Anonymous poster hash: 94424...011

Ta akkurat det du vil ta du, men JEG gjør det ikke ;) Ikke bruk penger du ikke har på noe du egentlig ikke trenger :)

Håper det! Mitt første år som voksen med ordentlig bunad :) Gleder meg som en unge!!

 

 

Anonymous poster hash: f2ba5...38e

Det er virkelig stas med bunad! Kos dere på 17.mai!

 

Det viktigeste er faktisk at barna får en fin dag, og det blir det ikke om vi må bruke is-pengene deres på nye sko som blir brukt en gang;)

 

Anonymous poster hash: 94424...011

Skrevet

Du velger hva du vil pynte dine barn i. Hvor gamle er de da?

 

Anonymous poster hash: ffa66...b9f

3, 6 og 10.

 

 

 

Anonymous poster hash: 94424...011

Skrevet

Mine gutter skal ha lyse chinos, det finner du rimelig både på Cubus og HM, og en skjorte.

 

10-åringen synes ikke chinos er noe fint (han liker ikke sånne skrålommer) så han skal ha denne buksa og en skjorte til:

http://www.hm.com/no/product/20077?article=20077-A



Anonymous poster hash: 4df8d...e79
Skrevet

 

Mine gutter skal ha lyse chinos, det finner du rimelig både på Cubus og HM, og en skjorte.

 

10-åringen synes ikke chinos er noe fint (han liker ikke sånne skrålommer) så han skal ha denne buksa og en skjorte til:

http://www.hm.com/no/product/20077?article=20077-A

 

Anonymous poster hash: 4df8d...e79

Det blir tøft!

 

Mine liker så godt de buksene de har i alle farger på Cubus, så tenkte svarte sånne med skjorter og forhåpentligvis dresskledde!:)

 

Anonymous poster hash: 94424...011

Skrevet

 

 

 

Absolutt fint nok! Men jeg synes ikke joggesko type blink passer på 17mai da, men det er meg :)

Her stiller hele familien glum i bunad, ungene dog i festdrakter. Og jeg personlig får krampe om jeg ser festdrakt og joggesko, så alle har bunadsko (Kjekt nok så går de om hverandre, så nr 2 og 3 har arvegods etter nr 1) :)

 

Anonymous poster hash: f2ba5...38e

Håper dressskoa passer da! De var litt for store i fjor! :)

 

Dere er sikkert kjempefine! Har sååå lyst på bunad til guttene mine! Jeg har bunad da! :)

 

Anonymous poster hash: 94424...011

Ta akkurat det du vil ta du, men JEG gjør det ikke ;) Ikke bruk penger du ikke har på noe du egentlig ikke trenger :)

Håper det! Mitt første år som voksen med ordentlig bunad :) Gleder meg som en unge!!

 

 

Anonymous poster hash: f2ba5...38e

Det er virkelig stas med bunad! Kos dere på 17.mai!

 

Det viktigeste er faktisk at barna får en fin dag, og det blir det ikke om vi må bruke is-pengene deres på nye sko som blir brukt en gang;)

 

Anonymous poster hash: 94424...011

 

 

Det har du helt rett i! Ha en nydelig dag dere og!

 

Anonymous poster hash: f2ba5...38e

Skrevet

Jeg tar på meg pensko, men til gutten har jeg alltid tenkt komfor framfor at det skal være "riktig". Det blir mye gåing på 17.mai. Jeg har ikke tatt på ham slitne joggesko, men har fine, rene og gode sko til ham.

 

Anonymous poster hash: 9e3bf...12a

Skrevet

mørke bukser & en fin sjorte på en liten gutt blir kjempe bra :) min lille bror som er 8 år skal ha beige bukser & rød eller blå sjorte. allt etter som hvem han vil ha på & svarte jogge sko. foreldrene hans er på jobb tur den 17´nde så jeg får favoritt broren min for meg selv (juhu) gleder meg til barnet i magen kan feire 17´nde mai også :)



Anonymous poster hash: 94176...92a
Skrevet

Min 10-åring skal ha på dress med skjorte under. Det er en dress jeg kjøpte brukt for 150kr for et år siden. Han skal ha conversesko. Ingen av mine har noensinne brukt ordentlige pensko enda, det kan vente til de blir eldre. Orker ikke at de skal klage over vonde føtter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...