Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Jeg skal på jobbintervju om noen dager og gruer meg så fælt. Har blitt så psyket ned på min forrige jobb at jeg har helt mistet troen på meg. Hvorfor skal liksom noen ville ansette meg?! Nå går jeg bare med en klump i magen og er redd for å drite meg skikkelig ut på intervjuet. Sukk Anonymous poster hash: 773be...e21
mvt Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Prøv å glem hva du opplevde i din forrige jobb. Det er ikke normalt å ha det sånn og ikke din feil. Samboeren min har intervjuet mange i forbindelse med sin jobb og hjalp meg før mitt siste intervju. Finn noen stikkord som sier noe positivt om deg selv og som passer inn i jobben du søker på. Tenk så på hvordan du kan snakke ut fra disse stikkordene. Hvis du har mulighet kan det være bra å øve seg litt med noen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Søker du på nettet finner du mange tips til hva du kan bli spurt om på et jobbintervju. Slutt å tenke på det som har vært, se på hva du gjør bra. Tren på det du tror du kan bli spurt om, kan du komme på noen spørsmål du har til de? Jo mer du jobber med det jo letter vil det nok bli. Lykke til. Anonymous poster hash: 0708c...4f6
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Skjønner hvordan du har det! Har hatt det slik selv, men det er ikke noe galt med deg! gi det beste du kan! Dette klarer du! Husk, det er en grunn de har valgt DEG til å komme på intervju!! Jeg hadde mista helt trua på meg selv, jeg kom inn på intervju og slo 42 andre søkere Anonymous poster hash: f8e50...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå