Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Hva er det som skjer med hotmail for tiden? Må ha gjennopprettingskode osv?? Er det noe jeg må endre på for å få slutt på dette? Lage ny Mail eller noe?? Anonymous poster hash: 97142...4b5
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Hva er det som skjer med hotmail for tiden? Må ha gjennopprettingskode osv?? Er det noe jeg må endre på for å få slutt på dette? Lage ny Mail eller noe?? Anonymous poster hash: 97142...4b5 gubben opplevde det samme igår og idag. Gikk til slutt med å ta sikkerhets spm og endre passord. Han fryktet han måtte lage ny konto. Var veldig komplisert Anonymous poster hash: 3efa8...092
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Hva er det som skjer med hotmail for tiden? Må ha gjennopprettingskode osv?? Er det noe jeg må endre på for å få slutt på dette? Lage ny Mail eller noe?? Anonymous poster hash: 97142...4b5 Min hotmail var plutselig stengt en dag, fikk beskjed om at noen andre sannsynligvis hadde logget seg på.Jeg kunne ikke svare på sikkerhetsspørsmålene, og da er det jo helt håpløst. Så da hadde jeg ikke noe valg, jeg måtte lage meg ny mail Anonymous poster hash: 28561...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå